Wednesday 3 April 2019

[Video PASNO tak tau malu ke? Dah terdesak sangatkah pembohongan Ketua Pembangkang Ismail Sabri!

Rabu, 3 April 2019
KiniTV
LGE mendakwa dirinya menjadi "soft target" atau (sasaran lembut) pembangkang. Dia menambah pembangkang sering memainkan sentimen dan emosi bagi menimbulkan kebencian terhadap dirinya dan kerajaan. Beliau menjawab ketika ditanya tentang insiden Ahli Parlimen Pengkalan Chepa, Ahmad Marzuk Shaary dari PAS yang mengganggunya dan berseloroh "Saya Anak Jantan, bukan Pondan" ketika menggulung ucapan Akta Perbekalan Tambahan (2018). Tambahnya lagi sistem tender terbuka masih lagi diselanggara Kerajaan, bezanya sekarang tidak perlu lagi mendapat tandatangan dari Ketua Bahagian sebagai contoh. Kerajaan mahu menjauhi amalan seperti ini yang memberikan tender kepada orang tertentu.
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan teks
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum, orang berdiri
Imej mungkin mengandungi: 6 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum
KANTOI LAGI !.. Dah terdesak sangatkah pembohongan Ketua Pembangkang Ismail Sabri Yaakob untuk menipu & perbodohkan rakyat dengan hujah kencing hancingnya lagi ?
Rajin2lah cari & buat kajian data & fakta yang sebenarnya.
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang berdiri dan dalaman
Presiden PAS, Abdul Hadi Awang cuba menimbulkan ketakutan dalam kalangan orang Melayu dan Islam dengan mendakwa Pakatan Harapan kononnya dikuasai DAP, kata Timbalan Presiden PH, Muhyiddin Yassin. 

“Tidak, itu tidak benar. Kabinet adalah tanggungjawab kolektif semua. 

“Tiada menteri boleh menentukan keputusan yang dibuat oleh Kabinet yang dipengerusikan perdana menteri. Saya fikir ini telah berlaku sejak hari pertama PH memerintah,” katanya di lobi Parlimen hari ini. 

Muhyiddin yang juga menteri dalam negeri berkata, dakwaan Hadi itu hanya gimik PAS. 

“Kami adalah sebahagian daripada menteri kerajaan dan DAP yang bertanggungjawab terhadap pendidikan, kewangan dan dalam banyak isu yang kita bincangkan di Kabinet, keputusan dibuat secara bersama. 

“Saya fikir ini adalah sebahagian daripada gimik (PAS),” dakwanya. 

DAP adalah parti komponen PH yang paling teruk dilemparkan fitnah. 

Meskipun telah dijelaskan berkali-kali dan menang banyak saman di mahkamah, pihak UMNO-PAS terus mengulang fitnah basi yang tidak pernah dibuktikan sehingga kini. – Roketkini.com 

1 comments:

nick said...

Haji Hadi dan geng2 lebai dia adalah pereka dan pembuat benda2 baru yang takde dalam islam atau dalam bahasa arabnya "BIDA'AH. Mereka menghukumkan kononnya sesiapa yang menentang dan tidak sefahaman dengan pendirian dia serta geng2 lebainya adalah penentang Islam sedangkan taat dan sokongan kepada PAS BUKANLAH salah satu dari rukun islam. Malah Amanatnya dulu juga telah difatwakan sebagai bertentangan dengan ajaran Islam oleh Majlis Fatwa Kebangsaan tetapi masih ramai lagi penganut2 PAS berpegang teguh kepada "bidaah" ini.

Ingatlah wahai penganut2 PAS bahawa bidaah itu tempat yang layak baginya ialah neraka. Jangan dok mereka2 dan menokok tambah benda2 baru yang tidak dibawa oleh Rasulullah SAW kemudian mendakwa ianya adalah sebahagian dari Islam. Taat dan sokong Parti yang bernama Islam bukanlah sebahagian dari rukun Islam. Maka menghukum orang islam lain malah orang2 bukan islam yang tidak bersetuju dan menolak PAS sebagai menentang Islam dan musuh Islam adalah BIDA'AH yang tempatnya di NERAKA!.

Jangan dok terikut emosi dan taksub sampai kamu membuat bidaah dan mencipta benda baru yang bukan sebahagian dari Islam kerana Rasulullah SAW sudah memberi amaran perbuatan itu hasilnya tidak lain hanyalah NERAKA! BERINGAT2LAH KETIKA BUAT FITNAH DAN MENGHUKUM ORANG ISLAM LAIN SEBAGAI MUSUH ISLAM KERANA KEMUNGKINAN BESAR KAMU MEMBUAT BIDAAH DAN BIDAAH ITU TEMPATNYA TIADA SELAIN DI NERAKA! YOU HAVE BEEN REMINDED AND WARNED!

Nick.
Cape Tiger.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena