Wednesday 17 April 2019

[Video PERKASAKAN CYBERTROOPER UNTUK TERANGKAN KEPADA RAKYAT] ISRAEL MULA BERTINDAK..Mahukah kita bergembira semata2 atas sebab politik SOKONG ISRAEL & Zionis?

Khamis, 18 April 2019
Jom Channel
"Kita mesti terangkan kepada rakyat bahawa kerajaan Pakatan Harapan adalah kerajaan yang membela Melayu, membela orang Islam pada masa yang sama berusaha menentang rasuah dan penyelewengan dilakukan sesiapa sekalipun sama ada orang Islam atau bukan Islam.” "Patahkan serangan UMNO dan PAS bahawa kerajaan PAKATAN HARAPAN tidak membela Melayu dan tidak membela Islam yang diyakini oleh orang Melayu ketika ini" katanya dalam satu kenyataan.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Suara Rakyat
KUALA LUMPUR: Mahkamah Tinggi di sini, hari ini menetapkan 15 hari bermula 3 Februari tahun depan untuk perbicaraan kes bekas ketua pengarah Organisasi Perisikan Luar Malaysia (MEIO), Hasanah Abdul Hamid yang dituduh pecah amanah wang kerajaan berjumlah RM50.4 juta.
Pertuduhan dikemukakan mengikut Seksyen 409 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 20 tahun dan sebatan serta denda, jika sabit kesalahan.
BAYANGKAN JIKA BN TERUS BERKUASA, adakah mereka semua ini berani dihadapkan ke muka pengadilan?

Itupun Umno & PAS bermati-matian berusaha untuk memastikan BN kembali berkuasa selepas PRU15, kenapa?

ISRAEL MULA BERTINDAK...PELUANG UNTUK KITA MULAKAN MATAWANG DINAR BERASAS NILAI EMAS

Hari ini, matawang Ringgit tiba-tiba jatuh lima sen berbanding US Dollar.
Ringgit merosot secara mengejut hari ini kerana laporan yang dikeluarkan oleh FTSE Russel dari London hari ini telah memberi amaran bahawa mereka ingin menurunkan penarafan bon dan sukuk dari Malaysia.

Ini juga sebab Malaysia sekali lagi menjadi "sole loser" hari ini di mana pasaran saham kita terus menurun walaupun hampir semua pasaan saham di Asia naik.

Jika diturunkan maka bon dan sukuk Malaysia termasuk yang diterbitkan oleh kerajaan tidak lagi akan dimasukkan dalam indeks bon global FTSE Russel bermula September 2019.

Ini bermakna, pelabur-pelabur asing yang meggunakan indeks FTSE Russel sebagai panduan pelaburan mereka akan menarik balik pelaburan sedia ada.dan tidak akan melabur lagi di dalam pasaran Malaysia.

Setelah tabung pelaburan terbesar dunia iaitu tabung negara Norway mengumumkan minggu lepas bahawa mereka tidak akan labur di dalam pasaran bon Malaysia, kini giliran FTSE Russel.

Sekian lama negara kita dimasukkan di dalam indeks bon FTSE Russel dan pelaburan negara Norway.

Kini kita ditendang keluar pulak.
Ini akan melemahkan lagi matawang dan ekonomi negara kita.

https://www.theedgemarkets.com/article/ringgit-weakens-ftse-bond-exclusion-jitters-lower-oil-mizuho

BERGEMBIRA SEMATA MATA ATAS SEBAB POLITIK BERMAKSUD SOKONG ISRAEL DAN ZIONIS..UP TO YOU GUYS...
Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena