Friday 26 June 2015

'Kenyataan Pelik' Salman Saleh...Ada "motif tersembunyi" atau "Mungkin ada pihak lain yang mempengaruhi beliau," kata Nizar

Sabtu, 27 Jun 2015

Nizar tetap ketua pembangkang di Perak


Bekas Menteri Besar Perak Datuk Seri Mohammed Nizar Jamaluddin kekal sebagai ketua pembangkang walaupun ada pihak dalam PAS negeri itu mencadangkan beliau digantikan.

Menurut Nizar, keputusan itu diambil Adun pembangkang Perak dan mereka bersetuju beliau terus memegang jawatan berkenaan.

"Itu mungkin hanya pandangan peribadi beliau," katanya.

Nizar diminta mengulas kenyataan dibuat Ketua Pemuda PAS Ipoh Timur, Salman Saleh yang tidak bersetuju apabila DAP mengekalkan Nizar sebagai ketua pembangkang di DUN Perak.

Kenyataan itu dibuat kesan daripada usul diterima muktamar PAS lalu yang memutuskan hubungan parti berkenaan dengan DAP.

Nizar berkata, tiada keperluan untuk mana-mana pihak mempertahankan beliau kerana kenyataan dibuat itu adalah pendirian peribadi Salman.

Ditanya punca Salman mengeluarkan kenyataan itu, Nizar berkata, mungkin pemimpin pemuda kawasan itu mempunyai "motif tersembunyi".

"Atau mungkin ada pihak lain yang mempengaruh beliau," katanya.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena