Friday 26 June 2015

Dulu Umno Baru, sekarang Pakatan Baru - Biarkan Hadi kalau dia nak 'kahwin' dengan umno...

Sabtu, 27 Jun 2015

Dulu umno baru, sekarang pula Pakatan baru





Pada hari yang sama bila suara Anwar dari tirai besi di Sg.Buloh kata Pakatan Rakyat akan muncul dengan lebih kuat dan teratur, pemimpin-pemimpin yang terdiri dari mereka yang telah mati dalam Pakatan Rakyat 1.0 telah muncul bertemu, berbincang, berbahas, memerah otak sambil pekena pulut udang, cucuq badak, karipap, onde-onde, putu mayung dan apom balik dalam satu sesi berbuka puasa di sebuah rumah di Kuala Lumpur.

Biar lah gambar sebagai bukti yang berbicara. Gambar-gambar mereka bertebaran dalam internet duduk bersama-sama, duduk-duduk, berpegang tangan sambil tersenyum dimana dikatakan yang mereka berbincang tentang mahu melahirkan Pakatan Rakyat 2.0.

Biarpun muktamar PAS telah mengambil keputusan untuk bercerai dan berpatah arang dengan DAP, namun malam itu telah membuktikan yang Pakatan Rakyat 2.0 yang lebih kuat seperti kata Anwar Ibrahim yang akan menerajang Najib dan BN/umno dari Putrajaya pasti menjadi kenyataan untuk beranak.

dollah yankee -
Kita biarkan TG Hj.Hadi kalau dia nak kahwin dengan umno, kerana perkahwinan mereka tidak akan kekal sebab umno akan menceraikan TG Hj.Hadi dan Hj.Hadi akan menjadi janda yang kesepian dan gersang ... Kah..Kah..Kah..


0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena