Monday 22 June 2015

Adakah PAS menuju 'Wilayatul Faqih' yang dipegang Syiah di Iran..? Ketua Jebon pulak diminta kekal dalam PAS...Aik!

Isnin, 23 Jun 2015

Adakah PAS menuju konsep 'Wilayatul Faqih' yang dipegang oleh Khomeini dan Syiah di Iran..???

Saya tidak mahu campur urusan PAS. Tapi saya mohon berbeza pendapat dalam hal ini jika PAS memerintah Malaysia.

Jika sekiranya kepimpinan itu tidak boleh dipersoalkan tindakan mereka, maka hancurlah demokrasi bagi sesebuah negara. Hari ini betapa banyak tindakan pimpinan negara ini dipertikai oleh rakyat termasuk PAS sendiri sering membantah dan mempersoalkan tindakan kerajaan. Mengapa dibolehkan pula?!

Andainya atas nama ulama yang memimpin jika PAS memerintah nanti maka tindakan kepimpanan negara masa itu tidak boleh dipertikaikan, maka ia sama dengan konsep 'Wilayatul Faqih' yang dipegang oleh Khomeini dan Syiah di Iran.

Maka jadilah Malaysia sebuah negara mullah yang hampir sama dengan sejarah kuasa Pope di Vatican dahulu yang telah menyebabkan tercetusnya sengketa dan perang saudara antara Katholik dan Protestan.

Segala impian rakyat untuk melihat negara yang telus, bertanggungjawab dan boleh dipersoalkan atas dasar kemaslahatan politik kenegaraan akan musnah.

Ketua Jebon Diminta Kekal Dalam PAS bagi Memperkasakan PAS...


Biar BETIK Timbalan Presiden PAS Tuan Guru Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man ni beb... tak kan seorang Ketua Jemaah Buat Onar (JEBON) dan Ketua kepada segala Munafik Hariki, Islam Liberal, Parasit, Kuda Tunggangan DAP serta yang sewaktu dengan nya mahu diharapkan untuk Memperkasakan Parti PAS, jika Terdesak sekali pun tak kan Ketua Jebon diharapkan bagi Memperkasakan Parti PAS beb... tak ada lagi ke Ulama' serta Lebai-Lebai Mercun untuk diharapkan... 

Apa Tuan Guru Datuk Tuan Ibrahin Tuan Man sudah lupa ke bahawa Haji Mohamad Sabu (Mat Sabu) ini adalah seorang Ketua Jebon yang telah Disembelih Hidup-Hidup oleh Golongan Ulama' Pewaris Nabi dalam Pemilihan PAS baru-baru ini, agak Mustahil jugak yang Timbalan Presiden PAS yang juga telah Mengalahkan Mat Sabu dalam Pemilihan Timbalan Presiden PAS boleh terlupa begitu sekali. Apa beliau pun sudah seperti Tuang Presideng yang selalu saja Terlupa...

Tak tahu lah pulak jika Penyakit Terlupa Tuang Presideng PAS sudah Berjangkit dengan Timbalan Presideng PAS ni beb... jika Tuang Presideng PAS selalu Terlupa dengan apa yang beliau katakan seperti Fitnah Pil Kuda dan Pemimpin Pilihan DAP mungkin juga patut. Atas Faktor Kesibukan beliau sebagai Naib Ketua Ulama' Sedunia serta Kerja-Kerja Berdakwah Tuang Presideng dari Negara-Negara Asia Barat hinggalah ke Negara-Negara Asia Timur seperti Jepun...

Dicatat oleh Mat Indera Sipejuang 

1 comments:

Unknown said...

lebai lbai kat mlaysia smue da jadi lebai wahabi .. lebai BID'aH

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena