Sunday 2 November 2014

Baru berniat nikah secara halal dihukum penjara seumur hidup...Si penari tiang, didenda RM35?

Ahad, 2 November 2014
si penari tiang, didenda rm35, yg bersekedudukkan hingga ada anak bebas ke mana sahaja... tetapi, bernikah secara halal dihukum penjara seumur hidup dgn alasan jahil lagi bodoh...
Umi kalsom bahak,25 yg ditangkap dn dihukum penjara seumur hdp atau 30 thun ats kasalahan mndukung prjuangan khalifah islamiyyah dn brniat brkahwin dgn mijahiddin di sna..
Apakah pndangan shabat tntg mujahadah ini..
#Takbir!

Propaganda Amerika yang menjadi rujukkan utama negara kita...
Siapa boleh bagi pandangan?

Si penari tiang hanya didenda RM35, yg bersekedudukkan hingga ada anak bebas ke mana sahaja... mereka yang kurang ajar, hina Islam, ejek Nabi SAW, tolak hadis pun masih bebas tetapi kenapa wanita ini Ummi KalsomBahak yang cuba kahwin anggota kumpulan IS Aqif Huessin Rahaiza ditangkap serta didakwa dan tidak boleh diikat jamin ...???

Perjuangan IS benar atau tidak kita sendiri pun tak pasti... hanya lebih pada propaganda Amerika yang menjadi rujukkan utama negara kita...


Photo: Siapa boleh bagi pandangan?

Si penari tiang hanya didenda RM35, yg bersekedudukkan hingga ada anak bebas ke mana sahaja... mereka yang kurang ajar, hina Islam, ejek Nabi SAW, tolak hadis pun masih bebas tetapi kenapa wanita ini Ummi Kalsom Bahak yang cuba kahwin anggota kumpulan IS Aqif Huessin Rahaiza ditangkap serta didakwa dan tidak boleh diikat jamin ...???

Perjuangan IS benar atau tidak kita sendiri pun tak pasti... hanya lebih pada propaganda Amerika yang menjadi rujukkan utama negara kita...


UNDANG-UNDANG KEPALA BANA APA, DIHUKUM KERANA NIAT?

 Oleh: Dr Tanaka Mustafa

1) Ini kes lebih teruk daripada ISA. ISA ditahan tanpa bicara. Tapi yang Ini dihukum penjara seumur hidup, hanya kerana niat mahu berkahwin. Hanya kerana menyokong.

2) Ini kes undang-undang menjilat Amerika dan Imperialis. Ini kes tunduk kepada desakan Salibiyyah.

3) Apa hukuman kepada orang yang berninat mahu berkahwin dengan perasuah tegar? Apa hukuman kepada orang yg berniat mahu berkahwin dengan pembunuh bersiri? Apa hukuman kepada orang yang niatnya mahu berkahwin dengan tauke judi? Yang mahu berkahwin dengan anak Mafia yang diburu pihak antarabangsa?

4) Dipenjara pula seumur hidup. Nampak sangatlah hangpa menggamit serangan IS ke Malaysia. Ikut sangatlah telunjuk Amerika. Jenayah sosial yang berlambak dan bertambah parah, hangpa tak risau pulak. Bunuh kejam, rogol bunuh, bakar hidup-hidup, simbah asid, dan mcm2 lagi jenayah berat, hangpa tak fokus pun.

5) Sebab, semua jenayah tu, Amerika dan Zionis tak kesah pun... kan?



Sekian

jerul jerul is offline
Well-Known
Member
Itu sudah keputusan mahkamah.No komen tapi apa yang menariknya pastinya selepas ini aksi sebegini akan menjadi ikutan kerana pendapatannya yang dikira lumayan sedangkan denda cuma RM 25.00.Mari kita roll gambar-gambar pelopor TYarian Tiang Melayu ini.Amacam....jangan merasa terancam...
apa nk jd la zaman sekarang ni adoiiiii..melayu mudah lupa


Umno denda pengemis...DAP beri makan gelandangan!

18 comments:

Pigeon said...

Memang patut dihukum keras macam ni. ISIS bukan ikut islam semua yang dibuat adalah bertentangan dengan Al Quran dan Sunnah rasul

Faiz Saaid said...

Masalah besor nih

Athirahmk said...

Yang ditonjolkan di sini adalah undang-undang yg berat sebelah..adakah penari gelek tu dihalalkan sehinggakan denda yg dikenakam sgt2 sedikit seolah mempermainkan hukum agama???

kopiah hijau said...

IS ni ada ke tak ? Kot macam osama bin laden. Rekaan amerika nak halalkan serangan ke atas tanah orang islam

Unknown said...

Jika IS taking ikut Islam, menari tiang mcmana pulak? Hudud sahaja jalan penyelesaiannya..

nizglobal said...

Tujuan penulis membandingkan seorang wanita yang ingin bernikah dengan seorang yang dikatakan militan mujahidin dengan penari tiang hanya terbatas kepada memperkatakan ketidakadilan dalam sistem perundangan negara. Maka ianya akan menjadi hanya satu bacaan yang tidak lebih dari itu kerana rakyat jelas bahawa undang-undang yang ditegakkan pada hari ini ialah undang-undang ciptaan manusia. Maka Allah bertanya kepada kita dalam surah Al Maa`idah ayat 50 (QS 5:50). Sewajarnya kita lebih menekankan syariat Tuhan (QS 42:13) dalam mengenal pengertian syariat, konsep Dien, bersatu hati dan kemusyrikan agar kita berada di jalan yang lurus dan bukan mencari kesalahan yang telah ada pengetahuan bahawa itu memangnya perkara yang salah.

Asfanoorain Abu Bakar said...

Dunia akhir zaman

Unknown said...

Undang2 barat ikut mana pun tetap kelaut...tetapi Undang2 ALLAH yang penuh Keadilan Di pinggir kan

Anonymous said...

resam dunia,
yang buruk di sanjung yang elok dikurung....

Soul said...

Ye ker bertentangan, mana tau nih, dah katam kitab

Unknown said...

Yg pipit mana nak sama dengan yang enggang....hanya harap keajaiban daripada yang esa...semua hamba ada dugaany masing2 ....jadi jalanila ianya sebaik mungkin...

Unknown said...

IS lagi dahsyat. Hukuman sembelih putus kepala daripada badan terhadap semua tawanan yang yang bukan golongan IS semua di bunuh dan di sembelih. Hukuman bunuh dan sembelih seperti yang dilakukan IS ini tidak pernah di lakukan Nabi, Sahabat, Khalifah, Sultan Salahuddin Ayub. Sultan Muhammad Al Fatih hingga kepada Mustaffa Kamal Attarturk. Hanya Arab Wahabi yang bersekutu dengan Kafir Salib British dan Peranchis yang bersama menyerang dan menghancurkan Khalifah Uthmaniyah Turki yang pernah melakukan demikian.

Unknown said...

Rasanya dia kitab lain kot? X tahu jgn hukum sesuka hati Nauzubillah fitnah Akhir Zaman minta dijauhkan

Nano nano said...

Law british mmg gitu.

Unknown said...

Confirm ke pejuang ISIS yg lakukan atau ia nya hanya satu lakonan puak2 kafir

Unknown said...

Kalau setakat dpt berita dr sumber2 yg tak pasti lebih baik mndiamkn diri drp tak pasal2 sebar fitnah pd saudara seislam sndri,ini bukn prkara mudah utk kita buat prtimbangan,sdgkn kita tdk melihat dgn mata sndri...

الخروج في سبيل الله said...

admin cuba buat research sikit siapa IS ni, ini semua buatan yahudi juga bertopeng konon islam mereka brainwash orang2 islam untuk agenda jihad mereka untuk kepentingan sekutu-sekutu CIA yahudi ni timur tengah supaya orang sungguh2 nak jihad kebanyakkan mereka tersalah masuk jihad ciptaan CIA ni, selalu yg ikut semua jahil2, bila dah masuk baru tahu diorang ni langsung tak ikut sunnah ini banyak saksi orang2 syria sendiri, kalau pandai bahasa arab paham2 lah yerr admin

Unknown said...

Seminar Aswaja tentang teroris. Ianya merupakan sebuah seminar hasil kerjasama dengan badan-badan penggerk ahli sunnah wal jamaah dan Yayasan Sofa adalah salah satu penggerak seminar ini. 

Mungkin seminar ini dipandang sepi oleh segelintir masyarakat kita.

Namun, ketahuilah bahawa selama saya mengikuti progran atau seminar yang berteraskan aqidah. Inilah kali pertama saya dijelaskan dengan begitu terperinci berkaitan kes-kes jenayah yang dilakukan oleh kumpulan pelampau. 

Apa kaitannya dengan aqidah? Disebabkan mereka semua tidak mempunyai asas aqidahlah mereka menceburkan diri dalam agenda jihad songsang ini. 

Lalu dengan mudah mereka menghukum sekian-sekian golongan kafir dan boleh mereka bunuh, bahkan ianya merupakan jihad dan mendapat pahala serta ganjaran yang besar disisi Allah. 

Kesian. Apabila asas aqidah yng tidak mantap, tetapi mempunyai sifat ingin berubah tanpa mempunyai asas aqidah, lalu dengan mudah melakukan aktiviti pengeboman dan pembunuhan.

Lebih malang lagi, kes-kes jenayah ini dilakukan oleh pelajar-pelajar IPTA dan lucturer sendiri. 

Bahkan, aktiviti ini berkembang didalam ip sendiri. Data maklumat menunjukkan bahawa proses perlaksaan bom dilakukan di UIA. Antara student yang telah menceburkan diri dalam kumpulan-kumpulan seperti ini ialah student UITM, UIA, UTM dan mungkin lebih banyak lagi yg tidak didedahkan. 

Fb menjadi salah satu wadah utk memperkembangkan manhaj mereka. 

Jangan ingat tiada kes bom di Malaysia. Telah berlaku pengeboman kuil di Malaysia pada tahun 2000. 

Fakta-fakta ini membuka mata saya, betapa pentibgnya kefahaman aqidah yang sebenar. Mengajilah, jagalah keluarga anda. Jangan tanya kenapa seandainya satu hari nanti, cucu cicit kita dihalalkan darah oleh mereka. 

Kita Ahli Sunnah Wal Jamaah. Jagalah keluarga.

Copy Paste : Fb RU

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena