Tuesday 18 November 2014

Nak rotan dah tak boleh...tengok kan je lah...

Selasa, 18 November 2014
3 FOTO MURID-MURID SEKOLAH MAIN AIR BANJIR TANPA DIPEDULIKAN PARA GURU.
Lokasi kejadian katanya ialah Sekolah Kebangsaan Padang Midin, Kuala Terengganu ... persoalan dilontarkan .. dimanakah tanggung jawab guru-guru ketika berlakunya peristiwa ini???? .. Menampakkan seolah-olah murid-murid ini mendapatkan kebenaran dan restu dari pihak sekolah.
Posted by OMAK KAU

Sekolah Kebangsaan Padang Midin Kuala Terengganu. Siap angkat tangan berseronok sakan budak-budak ni dengan banjir. Budak-budak semua pun memang faham tahu nak seronok saja tanpa menghiraukan bahaya yang bakal menimpa.

Yang menghairankan admin ialah tidak nampak ada peranan guru disini. Sepatutnya mereka-mereka ini dilarang daripada bermain air banjir. Kalau diperhatikan memanglah air setakat lutut sahaja tetapi tidak mustahil budak-budak bermain sehingga menghampiri parit yang sudah pasti cukup untuk menenggelamkan mereka.

Faham murid terlalu ramai untuk diawasi. Tapi dimana ada kemahuan disitu ada cara.
Tikaqbuluh.

Alah Bisa Tegal Biasa!


Si Kecil sedang menaiki pelampung ikan paus ketika bermain air Jalan Tok Hakim, Kota Bharu

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena