Tuesday, 25 November 2014

Dulu viral 'mangkuk kosong' kini Tapao Container pun DIKENA BAYARAN RM1...

Rabu, 26 November 2014

Photo: Semasa bercuti di Kota Kinabalu, Sabah, admin berkesempatan meninjau Restoran Ummi Aisah.

MACAM-MACAM ADA... Tapau pun kena 'CAJ' ka ???.. Bagaimana lah rupa bekas tapau tersebut sehingga dicaj RM1.. Mesti canggih sgt sehingga nak dicaj RM1 :)

kesilapan pekerja juga?

SEBELUM INI MANGKUK KOSONG DIKENAKAN BAYARAN RM1, KINI BEKAS BUNGKUSAN MAKANAN PULA DIKENA BAYARAN RM1 OLEH RESTORAN YANG SAMA.
http://omakkau.blogspot.com/2014/11/sebelum-ini-mangkuk-kosong-dikenakan.html

ss3
Sebelum ini heboh mengenai resit keluaran Restoran Insaf yang menjadi viral di media sosial berikutan dengan caj harga makanan yang dikatakan tidak masuk akal, kini sebuah restoran yang terletak di negeri di bawah bayu pula menjadi sasaran.
Ini gara-gara seorang pelanggan restoran terbabit memuat naik gambar di laman facebook berkenaan resit makanan di Restoran Ummi Aisah yang mengenakan caj yang tidak sepatutnya hanya kerana meminta MANGKUK KOSONG.
Aik, kita yang mendengarnya pun pelik…adakah ini polisi baru yang bakal diperkenalkan pada restoran kelak?
Kalau betul, memang cekik darahlah jawabnya kan!
ss2
Bagi yang melihat resit ini, janganlah pula cepat melenting dan sesuka hati memaki hamun restoran tersebut kerana rupa-rupanya ada cerita disebalik resit tersebut.
Ikuti penjelasan pemilik restoran terbabit, Iskahaarrudin Ahmad melalui screenshoot  ini….
Menurut beliau, kesilapan ini adalah tidak disengajakan gara-gara kesilapan pekerjanya pada mesin kira.  Ini kerana melalui mesin kira tersebut pekerjanya meminta mangkuk kosong pada rakannya dan tanpa sengaja tertekan RM1.
Malah, pemilik restoran Ummi Aisyah ini dilihat merendah diri memohon maaf kepada pelanggan tersebut dan beliau sendiri memberi nombor telefonnya berharap dapat memohon maaf pada pelanggan terbabit.
Satu amalan yang terpuji, moga-moga pelanggan tersebut dapat berbaik dan memaafkan kesilapan dari Restoran Ummi Aisyah ini. – MYNEWSHUB.CC

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena