Thursday, 27 November 2014

Puak neh, Kalau REMBAT...Dia tuduh orang lain! Haprak mana yang buat template ni?

Jumaat, 28 November 2014
Photo: Puak lemVuno ni. Kalau dia rembat. Dia tuduh orang lain yang rembat. Tu FAKTA ..

Dia boleh tipu rakyat sebab yang sokong umno ni bodoh2 belaka.

Sekian...
Puak Vuno ni. Kalau dia rembat. Dia tuduh orang lain yang rembat. Tu FAKTA ...

Dia boleh tipu rakyat sebab yang sokong umno ni bodoh2 belaka.

Sekian...
Photo: Jahanam!!! Melayu haprak busuk mana yang buat template ni???

Korang jangan cuba-cuba nak komen menjatuhkan Umno. Aku tapak korang punya dada. Dah 57 tahun merdeka di bawah Umno korang amankan? Cuma ekonomi Melayu jer lembap macam siput babi sebab melayu pemalas tegar. Kerja malas dok melepak kedai kopi merempit rajin. Tak nak tiru menteri-menteri melayu. Diorang rajin, tidur pun tak cukup untuk ekonomi mereka dan negara. Sedar diri sikit melayu yer. Usaha lebih jangan tido terus untuk memantapkan ekonomi korang. Sibuk bekerja harta melimpah barulah kualiti hidup bertambah baik. 

#GuaTengahMengUMNOkanDiriNi
#KorangBilaLagi
#CepatSikitJadiUmno
#UmnoPupusKorangYangMenyesal

- Tote -


Jahanam!!! Melayu haprak busuk mana yang buat template ni???

Korang jangan cuba-cuba nak komen menjatuhkan Umno. Aku tapak korang punya dada. 



Dah 57 tahun merdeka di bawah Umno korang amankan? Cuma ekonomi Melayu jer lembap macam siput babi sebab melayu pemalas tegar. 



Kerja malas dok melepak kedai kopi merempit rajin. Tak nak tiru menteri-menteri melayu. 



Diorang rajin, tidur pun tak cukup untuk ekonomi mereka dan negara. Sedar diri sikit melayu yer. 



Usaha lebih jangan tido terus untuk memantapkan ekonomi korang. Sibuk bekerja harta melimpah barulah kualiti hidup bertambah baik. 

#GuaTengahMengUMNOkanDiriNi
#KorangBilaLagi
#CepatSikitJadiUmno
#UmnoPupusKorangYangMenyesal
- Tote -

Photo: Subhanallah... Lihatlah bagai mana melayu harus di Umnokan. Hanya Umno yang mampu membela melayu. Jangan jadi macam PAS Pis Pus yang hanya reti membela Islam. Marilah mengUMNOkan diri kita kerana sesungguhnya hanya Umnolah pemberi rezeki jua.

#UmnoUntukMelayu
#UmnoBukanUntukKadazanIbanDusunUrangAsli
#UmnoPemberiRezeki
#TanpaUmnoMalaysiaLenyapDiMukaBumi
#HidupMelayu

- Tote -



Lihatlah bagai mana melayu harus di Umnokan. Hanya Umno yang mampu membela melayu. 



Jangan jadi macam PAS Pis Pus yang hanya reti membela Islam. 



Marilah mengUMNOkan diri kita kerana sesungguhnya hanya Umnolah pemberi rezeki jua.
#UmnoUntukMelayu
#UmnoBukanUntukKadazanIbanDusunUrangAsli
#UmnoPemberiRezeki
#TanpaUmnoMalaysiaLenyapDiMukaBumi
#HidupMelayu

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena