Monday 16 February 2015

[Video] 'Pengganas' Anak Muda Malaysia Ancam Serang Mahkamah! PDRM akan menyiasat...Nora buat laporan polis?

Isnin, 16 Fenruari 2015
Video: Pengganas Malaysia Ancam Mahu Serang Mahkamah

Video: Pengganas Malaysia Ancam Mahu Serang Mahkamah


Hari ini tersebar video bahawa satu kumpulan pengganas yang menggelarkan diri mereka sebagai Anak Muda Malaysia dikatakan akan mengadakan bantahan tehadap sistem kehakiman Malaysia.

Berdasarkan rakaman video tersebut mereka dikatakan akan menyerang mahkamah pada pukul 11.30 malam rabu ini.

“Kepada mana-mana parti yang lama memerintah, kami anak muda Malaysia dengan ini mengumumkan hasil manipulasi tipu helah selama ini menggunakan demokrasi, kami tidak lagi percaya sistem demokrasi.

“Andalah yang membentuk kami, kami terbentuk hasil dari tangan-tangan anda,” itu antara kata-kata ugutan oleh kumpulan itu.

Video memaparkan empat lelaki berbaju hitam dan menutup muka itu turut menegaskan bahawa perjuangan mereka baru bermula.

“Perjuangan kami baru bermula dan akan pergi jauh, semakin rosak demokrasi, semakin berkembang dan jauh cara kami menentang,”
 katanya.
Didalam video yang berlatar belakangkan bendera Malaysia itu mereka memegang gambar Nora Danish dan pengamatana admin terdapat skrip dibelakang gambar tersebut.

Ketua Penolong Pengarah Bahagian Counter Terrorism, Cawangan Khas Polis Diraja Malaysia (PDRM) Bukit Aman, Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay ketika dihubungi berkata, PDRM akan menyiasat berhubung perkara ini. - sumber


Read more: http://www.kitabantai.info/2015/02/video-pengganas-malaysia-ancam-mahu.html#ixzz3Rtc61mU6

Foto Dimanipulasi ISIS Malaysia, Nora Buat Laporan Polis

Aktres jelita, Nora Danish tidak mahu mengulas lanjut susulan gambarnya kelihatan pada video YouTube memaparkan empat lelaki berbaju hitam dan menutup muka menggelarkan diri mereka sebagai Anak Muda Malaysia mahu mengadakan bantahan terhadap sistem keadilan negara.
Kumpulan itu yang menggunakan ID - Isis Malaysia 69 membuat ancaman melalui video berdurasi 1:01 minit yang dimuat naik melalui YouTube, semalam dengan mahu menyerang mahkamah pada 11.30 malam Rabu ini.
"Berita ini saya dengar melalui rakan tengah hari tadi. Saya sendiri sudah menonton video berkenaan. Jelas mereka tidak menyebut nama saya. Malah perkara yang dibualkan juga tiada kena mengena dengan saya.
"Cuma kelihatan di dalam video itu gambar saya dipegang oleh mereka. Saya tak mahu komen lebih-lebih. Cuma yang saya boleh katakan saya akan buat laporan polis sekejap lagi," katanya.
mimpi senja

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena