Friday 6 November 2015

Amanah : Mujahid sedia ‘berentap’ dengan Arul Kanda bagi merungkai persoalan skandal 1MDB.

Sabtu, 7 November 2015

Amanah : Mujahid sedia ganti Rafizi untuk berdebat dengan Arul

GEORGETOWN - Naib Pengerusi Parti Amanah Negara (Amanah), Datuk Dr Mujahid Yusof Rawa sedia untuk berdebat dengan Presiden 1Malaysia Development Berhad (1MDB), Arul Kanda Kandasamy sekiranya mereka menolak Ahli Parlimen Pandan, Mohd Rafizi Ramli.

Menurutnya, selain dirinya banyak lagi pemimpin Pakatan Harapan mahu pun Amanah sedia ‘berentap’ dengan Arul Kanda bagi merungkai persoalan mengenai skandal 1MDB.

Mujahid berkata, walaupun pelbagai alasan dan helah dilakukan untuk menggagalkan debat itu, namun rakyat boleh menilai apa yang cuba diselindungkan kerajaan dalam isu berkenaan.

“Kalau mereka menyekat Rafizi, saya dan wakil Amanah sedia menggantikannya, namun apa yang saya lihat sekarang mereka berusaha menghalang debat dengan pelbagai alasan,” katanya pada perhimpunan solidariti bersama Ahli Parlimen Gelang Patah, Lim Kit Siang.

Mujahid berkata, Arul Kanda sepatutnya tidak mencari alasan untuk tidak berdebat dengan Rafizi kerana kedua-duanya tiada kaitan dengan Jawatankuasa Kira-Kira Wang Negara (PAC).
Kedah Lanie.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena