Thursday 19 November 2015

Puji memuji antara PAS dan UMNO kini suatu yang amat tidak diduga sekali!

Khamis, 19 November 2015
Antaranya sebuah rumah orang kuat PAS di Kampung Tun Sardon di kawasan yang sama yang mana dihiasi dengan bendera BN dan PAS dengan bendera Jalur Gemilang - www.pru14.tv 

Umno itu tidak sejahat Firaun 

Perlukan 2 saksi untuk wang 2.6 b....Mana mungkin logik akal 2.6 b dalam akaun seseorang tanpa akaun sulit.....Kita tidak akan bersama UMNO...Kita akan bersama umno cuma masa dan keadaan tentukan...ITULAH ANTARA bait ungkapan antara Presiden PAs dan Mursyidul Am Pas. 

Kami tidak sokong.... sambil duduk dan niat....Umno itu tidak sejahat Firaun.......Semua kenyataan itu akhir2 ini didendangkan dengan cukup sumbang berdasarkan PAS sebagai parti pembangkang sebelum ini bertukar FUNGSI sebagai parti PENASIHAT! 

Sebuah parti politik tetapi hanya ingin bekerjasama dalam kebajikan rakyat yg tidak tidak melibatkan politik, Pelajar sains politik dari UNIVERSITI mana yg boleh tafsirkan dan ungkapakan yg kenyataan ini ada logiknya? 

Bukan sahaja kenyataan,tindakan susulan juga sungguh menjengkelkan. Puji memuji antara PAS dan UMNO kini suatu yg amat tidak diduga sekal!....Apakah PAS kini telah mencapai SATURATION POINTNYA dan bakal merundum? 

HARAKAH DAH JADI RUANG MEMPROMOSIKAN UMNO DAN UTUSAN/BERITA HARIAN/TV3 yg dulunya TOGHUT KINI MENJADI MEDAN BUAT PAS MENGHENTAM RAKAN PEMBANGKANG! 

PAS tidak lagi dilihat sebagai kepunyaan ahlinya. PAS lebih dilihat kepunyaan Presiden dan pembodek tegar! PAS seolah-olah parti yg ditubuhkan baru kelmarin dan terkial-kial mencari arah tujunya. Manna-mana pihak yg menegur/kritik kini dianggap MUSUH sekalipun secara LEGAL adalah ahlinya 

Tindakan dan kenyataan PEMBESAR PAS kini tidak lebih sebagai pengkhianat kepada rakyat jelata yg mengores kertas undi berdasarkan PAKATAN RAKYAT dan BUKU JINGGA yg dilemparkan kepada pengundi sebelum ini. Tindakan yg dibuat dan diambil PAS tidak lebih sebagai satu jalan meneruskan survival politik yg selama ini SUKAR dipercayai yg PAS telah berada disuasana setenat kini. 

Denyut nadi kesusahan rakyat kini tidak lagi menjadi AGENDA yg diperdebatkan dikalangan mereka. PAS kini lebih selesa bermajlis untuk GAMBARKAN SOKONGAN! 

Kerenah dan budaya membodek serta tidak mengakui kesalahan/budaya menafikan kesalahan serta menjadikan teguran itu sebagai satu DOSA telah menyamai UMNO. Sesuailah PAS GANTI UMNO!..... 

Dilihat tidak sama tetapi tindakan serupa! 

ISLAM dan akhlak yg sepatutnya diberi imej yg baik dikalangan mukmin dan non muslim diNODA dengan begitu rakus dengan mempamirkan kenyataan yg berbaur air LONGKANG!. Diforum atau di ccopong,rakan pembangkang diseranah dengan selamba! 

2015 telah menyaksikan PAS dibawah pimpinan Hj Hadi begitu TERUK kerosakkannya. 

Wajarlah tindakan segelintir cerdik pandai yg bersama PAS selama ini mencari wadah baru yg lebih efisien dan inclusive sifatnya. PAS kini tidak mampu lagi dibaiki dek kemusnahan yg dilakukan oleh mereka yg diberikan KUASA tetapi tidak mempunyai kepakaran mengendalikannya. 

HAJAT TUKANG MASAK UNTUK MENJADI KAPTEN BAHTERA TELAH TERCAPAI DAN BAHTERA INI KINI MENUJU REMPUHAN PULAU HASIL DARI JURUENGINE SEBAGAI PEGAWAI NAVIGASI! 

NYAMUK MENGGIGIT 

Posted by mountdweller 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena