Saturday 21 November 2015

[Video] Siapakah 'penjenayah dunia' sebenarnya? Barack Obama lalu 'mengalahkan raja'?

Ahad, 22 November 2015


Barack Obama lalu mengalahkan sultan Malaysia.

Hari dlm sejarah malaysia..
Dimana negara kita myambut salah sorg penjenayah islam dan penjenayah palestine serta penjenayah antarabangsa...barrack obama...perlukah dia dtg malaysia dgn dibentangkan karpet merah? karpet merah adalah karpet berdarah simbol rakyat palestine yg dibunuh oleh tentera israel.....apakah kita perlu meyambut nya sebegitu?apakah kita masih perlu meyambut nya dgn baik,Sedangkan umat islam dirantau asia dan negara islam di gayang oleh tentera yahudi..sekutu negara uncle sam lakhanat tu?
Ermmm....aku sedih,marah,geram ..sebb menteri malaysia xdak langsung berfikiran keislaman dan jiwa keislaman...menteri boleh ugut rakyat boleh beri kata dua pada rakyat jgn ganggu "tetamu" dunia ni....ermmmm..puih!!
Siapa kah penjenayah dunia sebenarnya???
Kita rakyat yg ada otak,ada akal boleh berfikir apakah kepentingan dan apakah kehendak negara uncle sam dan sekutu mereka pada negara kita yg di cintai ini...fikir-fikirkan lah.....

2 hrs · Edited 

Ayuh tangan-tangan pembela meLAYU pendokong amno dan Benjamin Nethanyahu, nampak tak kecelakaan yang bakal anda tempuhi?...Siket je lagi....Tunggu Bala k...Apa...!!!Syukur Malaysia aman?...Kepala bana kau... -tf



Menteri tau tak?
Rakyat terpaksa jual kambing untuk teruskan ke hidupan. 


#UndiLagiPeyamun... See More
 — with Mappele Sopi.
Kambing ke...apa tu!

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena