Tuesday 29 March 2016

"Aku bertindak sekarang supaya anak aku tak perlu lalui seperti mana yang aku lalui sekarang".

Selasa, 29 Mac 2016
aku bertindak sekarang dengan harapan anak aku tak perlu lalui seperti mana yang aku lalui sekarang.
Page Liked · 6 mins 
 
SPRM oh SPRM!
2 rumah berbeza. 1 semi-D, 1 lagi istana.
2 harga berbeza.
2 layanan berbeza.

Follow · 18 hrs 
 
Ucapan beliau pada malam ini, lihatlah betapa sambutan rakyat bersama Tun Mahathir di Pandan Indah, Selangor.

Takdak angkut-angkut, tanpa paksaan.

#DeklarasiRakyat
#SelamatkanMalaysia
Page Liked · 7 hrs 
 
Anda lihat apa yg tak kena dgn picture ni..?

Berg Muazzain Amirul mukminin najib pakai songkok je... baju melayu pn biase2.. alangkah zuhudnye.. x mcm yg lain, berbaju songket tengkolok bagai.. puih!


0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena