Monday 12 February 2018

[Video Ajinomoto ambil alih tanah Tabung Haji] APA HUKUM UNDI APCO (UmNo telah mengambil zionis APCO menjadi penasihat)? Tanya jer...Terlanjur lobai² pas dan mopti² tunjuk contoh.

Selasa, 13 Februari 2018

Foto Otai BERSIH.
Luahan seorang pengguna...
Apa komen anda...?

Foto Otai BERSIH.
Pilihan hanya ada ditangan anda semua, sama ada terus dikena dengan bermacam cukai yang menekan rakyat atau memilih kerajaan yang baru di PRU14 nanti..

APA HUKUM UNDI APCO...

Terlanjur lobai² pas dan mopti² tunjuk contoh, menganjur dan ajar kita berhukum..

Tanya jer...

KOMEN TERDAHULU
Setuju 100%.
DAP tak perlukan undi Melayu untuk menang di kawasan mereka bertanding sebab DAP hanya bertanding di kawasan overwhelming majority (80% ke atas) adalah bukan Melayu. 
Jangan nanti ada mufti keluar fatwa mengundi PPBM adalah haram pulak apabila baru tersedar DAP tak perlukan undi Melayu.

PPBM seperti juga UmNo memerlukan hanya undi solid Melayu sahaja untuk menang, tetapi PPBM mempunyai undi bonus dari kalangan bukan Melayu.

Aduuuuh, apa aku dok merepek buat kiraan susah-susah ni. Buat congakan mudah sudahlah. 
Camni:-

UmNo telah mengambil zionis APCO menjadi penasihat. Maka hasilnya pastilah sama dengan hasil Yahudi dan Nasrani yang terlibat dgn Zionist. 
Simple congakan, tidak sampai 20% Yahudi di dalam dunia yang bukan Zionist dan tidak sampai 20% Nasrani dalam dunia yang terlibat Zionist (sebab tu Donald Trump si Zionist Nasrani ini tewas dalam cubaan mendapat sokongan daripada negara-negara Nasrani untuk mengikitraf Baitul Maqdis sbg Ibukota Israel).

Maka jumlah -20% ini jugalah yang akan menjadi hasil UmNo kelak.

Kesimpulan mudah ialah apabila pertembungan berlaku jumlah orang-orang Melayu yang masih memihak kepada UmNo dan PAS (sekutu UmNo dalam diam) tidak akan melebihi 20% pun. Maka kedua-duanya pasti tewas.

Macam kenyataan bro KD, saya juga mahu katakan tak nak percaya pun tak apa. Ini congakan saya saja.

Tak lama mana dah pun untuk melihat.
Realitinya Malaysia sebuah negara majmuk dan dimajukan oleh semua kaum.
Ada pembahagian dan perkongsian kuasa.
Bagi mereka yang buta dengan Perlembagaan Negara, sentimen basi, perkauman didendangkan untuk tembolok sendiri.

Islam tidak menghalalkan Melayu mengkhianati Melayu dan Melayu menjual ugama.
Posted by 

Ajinamoto ambil alih tanah Tabung Haji dengan kos RM86.07 juta


KUALA LUMPUR – Ajinomoto (M) Bhd. merancang mengambil alih tanah seluas 88.604 hektar di Techpark@Enstek, Bandar Baru Enstek, Negeri Sembilan, daripada Lembaga Tabung Haji dan THP Enstek Development Sdn. Bhd. dengan bayaran sebanyak RM86.07 juta.

Ajinamoto ambil alih tanah Tabung Haji dengan kos RM86.07 juta
Ajinamoto ambil alih tanah Tabung Haji dengan kos RM86.07 juta

Dalam makluman kepada Bursa Malaysia hari ini, Ajinomoto berkata pengambilalihan itu selari dengan rancangan jangka panjangnya untuk meluaskan operasi dan membesarkan kemudahan perkilangannya supaya selari dengan permintaan yang semakin meningkat ke atas keluaran produk syarikat.
“Kami merancang membangunkan kemudahan perkilangan yang baharu di kawasan itu yang dijangkakan dapat mengukuhkan kecekapan syarikat dalam menyediakan produk berkualiti kepada pelanggan.
“Pada masa ini, masih terlalu awal untuk menentunkan jumlah kos pembangunan atau bila operasi akan bermula. Kos pembangunan akan dibiayai menerusi dana dalaman dan pinjaman bank, jika diperlukan,” kata syarikat itu.
Tabung Haji melantik THP Enstek Development Sdn. Bhd. sebagai peguam untuk jualan tanah itu. – BERNAMA

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena