Friday 12 April 2019

[Video CEO LTAT sahkan 2 urus niaga tidak patuh piawaian audit] Lambang inilah yg mencuri duit Tbg Haji..Lambang inilah yg mencuri duit KWAP, NFC, LTAT, FGV, NAFAS, peneroka FELDA & Lambang ini pernah membunuh 16 org yg tidak berdosa di Baling! Dulu sgt2 BENCI, hari ini tiba2 lambang ini menjadi pujaan mereka..

Sabtu, 13 April 2019
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang berdiri dan teks
「Lambang Dacing BN」的圖片搜尋結果
Lambang inilah yg mencuri duit Tbg Haji..
Lambang inilah yg mencuri duit KWAP...
Lambang inilah yg mencuri duit lembu NFC...
Lambang inilah yg mencuri duit LTAT...
Lambang inilah yg mencuri duit FGV....
Lambang inilah yg mencuri duit NAFAS...
Lambang ini jgk yg mencuri duit peneroka FELDA....
Selain dari mencuri duit.... Lambang ini pernah membunuh 16 org yg tidak berdosa di Baling dan lambang ini jugak meragut dua nyawa di Sg Tiang....
Dgn lambang ini....ramai isteri diceraikan menjadi janda, ramai sahabat bermasam muka, ramai jiran tak bertegur sapa, umat melayu bersengketa, isu dua imam, sembelihan haram, kubur berasingan dan segala macam musibat yg melanda...
Dgn lambang ini juga...bertahun2 hak royalti minyak rakyat Kelantan dan Terengganu dinafikan begitu shj....
Yg lebih teruk lagi...lambang ini lah yg selama ini menjadi penghalang kpd perlaksanaan hukum HUDUD kat negara kita...
Dulu..lambang ini sngat dibenci....
Tak tau kenapa.... Hari ini, tiba2 lambang ini menjadi pujaan mereka...🙄🙄🙄🙄
-muhamad yahya-
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, tumbuhan, pokok, langit, luaran dan alam
Imej mungkin mengandungi: luaran
Menziarahi pusara Allahyarham Ibrahim Libya dan pengikut2nya yang meninggal dunia selepas berperang dengan pihak polis akibat daripada fatwa Hadi Awang yang mengatakan Umno adalah kafir dan jika mati melawan Umno akan di kira sebagai mati syahid.
Peristiwa Memali dan peristiwa Lubok Merbau adalah sebahagian daripada deretan tragedi perpecahan umat islam di negara ini yang meragut nyawa selepas Hadi Awang mengeluarkan Amanatnya bahawa Umno adalah kafir.
Suami menceraikan isteri hanya kerana si isteri menyokong Umno, anak memutuskan hubungan dengan ibu bapa kerana ibu bapa menyokong Umno, solat jemaah dua imam kerana fatwa imam dari kalangan orang umno adalah kafir dan tidak sah solat di belakang imam umno, sembelihan orang-orang umno tidak boleh di makan kerana syarat sah sembelihan ialah islam dan orang umno di anggap kafir, kenduri kendara orang-orang umno tidak boleh pergi kerana orang umno kafir, pasangan yang di nikahi oleh kadi Umno akan di nikahi sekali lagi oleh imam Pas kerana wali dan kadi adalah kafir kerana menyokong umno, rakan taulan yang bersahabat dari kecil putus silatulrahim kerana berbeza fahaman parti.
Saya tak pasti Allahyarham Ibrahim Libya mendengar atau tidak di dalam pusaranya tapi saya telah ceritakan di atas pusaranya apa yang telah berlaku pada hari ini di mana Hadi Awang yang mengkafirkan umno sehingga berlakunya peristiwa Memali telah pun melutut di kaki Umno.
- Rosly yusuf -

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena