Thursday 11 April 2019

[Video Ini Pilihan Raya Hidup Mati UMNO] SOKONGAN KEPADA PH TERUS MENINGKAT, PH bakal mencipta sejarah menawan DUN Rantau cerah sekali.

Jumaat, 12 April 2019

SOKONGAN KEPADA PH TERUS MENINGKAT

Menjelang hari-hari terakhir PRK Rantau sebelum pengundian pada Sabtu, 13 April ini, sokongan kepada calon PH, Dr. S Streram dilihat terus meningkat.
Dalam beberapa program ceramah di malam-malam terakhir ini, kehadiran dan sambutan yang ditunjukkan pengundi amat membanggakan sekali.
Semua kelompok pengundi – Melayu, Cina dan India jelas tidak ragu-ragu menunjukkan sokongan mereka kepada PH yang kini adalah sebuah kerajaan di peringkat negeri dan pusat.
Gambar-gambar di bawah ini membuktikan semua hakikat itu.
Dengan itu, jika momentum ini berterusan sehingga ke hari pengundian, harapan PH untuk mencipta sejarah menawan DUN Rantau adalah cerah sekali.(Shahbudindotcom 11/04/2019)

2 comments:

azhar rangkuti said...

Biasa dlm PRK, yg ramai datang dengar ceramah, orang luar

Cahaya kebaikan said...

Suasana macam pru14 sedar2 bangun pg ph menang

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena