Thursday 4 April 2019

[Video Mahfuz: Tok Mat TRANSFER RM10 juta ke London! Duit tu dia buat apa] Jibby..oohh..jibby! Kuat betoi kau mencuri duit yer...Ada penyamun dan lebai mempertikaikan harga jualan kapal Equanimity & Pelik betul tahap kebangangan walaun walauncai.

Khamis, 4 April 2019
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum
Jibby..oohh..jibby..!! Kuat betoi kau mencuri duit yer...
Tiada penerangan foto disediakan.
Ada penyamun dan lebai mempertikaikan harga jualan kapal Equanimity.
Cuba bayangkan kalau BN masih memerintah:-
1. Negara tidak akan perolehi hasil RM500j+ itu.
2. Budak gemuk tu masih sedang joli sakan atas kapal tu dengan wang rakyat.
Bagi saya penjualan itu suatu kejayaan besar. Bukan senang nak jual kapal mewah second-hand. Yang mampu beli akan mampu tempah yg baru ikut selera sendiri. Buat apa nak beli yg terpakai, lebih2 lagi yg tercemar dgn sejarah hitam dibina dgn hasil rompakan wang rakyat?
Kereta mewah pun kalau dah pakai setahun dua, harganya akan merudum. Ini pula kapal mewah terpakai.
Pelik betul tahap kebangangan sesetengah orang...!
Najib & Angkat Sumpah....
Imej mungkin mengandungi: teks

Alhamdulillah.. Hebat Peguam Negara Tommy Thomas hari ini menyelesaikan satu dari banyak aset 1MDB yang dirampas.
Mungkin ramai yang tak rasa apa apa berita gembira.. Bagi aku ini kejayaan besar Tommy Thomas.. Begitu juga Lim Guan eng.. bukan cerita kes Najib, tapi cerita aset 1MDB..
Bayangkan hari ini diumumkan Kerajaan berjaya jual kapal Equanimity dengan nilai USD 126 juta atau bersamaaan setengah Billion Ringgit.. tidak kah kita berbangga, hasil rompakan Najib dan Jho Low kita dapat kembali RM 500 Juta duit rakyat..

Mana tidaknya, kapal Equanimity yang dirampas dari perairan negara luar, berunding dengan Kerajaan dan pihak berkuasa untuk rampas aset 1MDB dari kerajaan luar bukannya mudah..apa lagi mereka dapatkan tanpa orang tengah.. hanya peguam hebat mampu lakukan..bukan standard peguam Syarie ,peguam Nikah cerai seperti Zainul Rijal yg dicadangkan PAS sebagai peguam negara dulu..
Tommy Thomas memang mempunyai Kepakaran Perundangan Komersial dan hubungan Antarabangsa yg pernah aku sebut awal perlantikan dia dulu.. atas misi 1MDB inilah tenaga dia diperlukan..Alhamdulillah perlantikan Kerajaan ini sangat tepat.. dan akan lagi banyak aset yang sedang dirunding.. untuk kerajaan dapatkan Kembali duit rakyat..
Bayangkan kalau UMNO dan PAS hari ini kekal Kerajaan..najib kekal PM.. bayangkan, cina gemuk Jho Low akan berpesta..berjoli sakan..buat parti Separuh bogel, pesta arak atas kapal dengan artis artis luar negara.. mereka berpesta diatas hasil rompakan dan duit Rakyat.. Ulama dan Pemimpin PAS takkan dapat rasa, Sebab depa pun hidup senang hasil dedak UMNO zaman Najib..
Bersyukur lah hari ini kerajaannya bukan UMNO/BN dan PAS.. kalau tak lebai ni takkan peduli berapa banyak duit Negara akan disonglap..dirompak.. pada mereka tetap akan Puas Hati...
Kelmarin mereka gelakkan Kerajaan terpaksa bayar RM 14 juta penyelengaraan Kapal Equanimity..dan hari ini mereka terdiam, Kerajaan dapatkan kembali RM 500 juta.. begitulah aset tabung Haji..hari ni depa boleh gelak dan permainkan Mujahid..mereka menipu yang Aset tabung Haji tergadai, bagi kepada orang cina.. Bila Tabung Haji dipulihkan nanti.. kita akan buktikan yg dikata Kafir, Cina inilah yg selamatkan Duit dan Pelaburan Tabung Haji..
Hakikatnya Ulama Jahat seperti Haji Hadi dan PAS lah yg bersengkongkol membiarkan harta Ummat islam dan Negara dirompak..sebab sebelum ini mereka puas hati dengan 1MDB..puas hati dengan Tabung Haji.. 

2 comments:

Unknown said...

Ha ha ha hadi tu mulut celuPAS. Pakar caci maki, gelar org, kaki spin, pendusta agama. Mmg betul dia ulamak jahat.

nick said...

Hadi dan PAS sekarang ni penyebar BIDAAH yang mencemarkan Islam dan umatnya. Taat dan sokong PAS bukanlah rukun dalam Islam maka Pak2 lebai senget ni bila menghukum DAP sebagai menentang Islam bila tak nak terima PAS dan amalan taliban mereka tu adalah BIDAAH! Sesiapa yang mengatakan atau menghukum orang yang menolak PAS dan islam taliban mereka, sebagai anti islam dan musuh islam, sesungguhnya mereka telah melakukan bidaah yang sangat besar kepada Rasulullah SAW dan ajaran Islam. SOKONG ATAU UNDI PAS BUKAN RUKUN ISLAM. MAKA SESIAPA SAJA BAIK ISLAM DAN BUKAN ISLAM, YANG TIDAK MENGUNDI ATAU TAK MENYOKONG PAS BUKANLAH ANTI ISLAM ATAUPUN MUSUH ISLAM. HENTIKAN PENYEBARAN BIDAAH KAMU, WAHAI PAS!

Nick.
Cape Tiger.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena