Thursday 11 April 2019

[Video PENYANGAK TH REMBAT HASIL KERINGAT MARHEIN] PRK Sandakan UMNO tidak bertanding! Kah kah kah..Nak beri laluan kepada PAS lawan DAP Ho ho hoii? 90 jotterr mari Sabah looii! UMNO curi duit TH tapi PAS salahkan DAP, pengsan lah woii!

Jumaat, 12 April 2019
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Bohong demi bohong untuk menutup pembohongan. Parti Penjual agama ni berdosa cukup besar
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, berdiri dan teks

2 comments:

len said...

page ni kuat finah lo...apamacam lo...tahi kucing punya page takda faktar oooo

nick said...

Selama ni UMNO dan PAS yang dok kuat fitnah tapi walaun ni masih juga tuduh orang lain yang fitnah. Dulu yang tuduh Husam fitnah PAS makan duit UMNO tu Hadi dan geng2 lebainya dan hari ni semua orang dah tahu yang faktanya Hadi dan geng memang lahap duit UMNO. Sekarang sapa yang tuduh takde fakta dan sapa yang fitnah? PAS ni dah terbongkar sebagai parti yang menyebarkan bidaah dan fitnah. Fakta tu! Dah banyak kali dah pemimpin2 PAS dok mengaku salah memfitnah dan tarik balik tuduhan serta umpatan, wei! Malah Hadi pun pernah ditempelak oleh hakim sebab memfitnah! Ditempelak dalam mahkamah tu, wei! Tu pun fakta!

Nick.
Cape Tiger.

Nick

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena