Thursday 23 May 2013

* Foto - Dr Raja Ahmad Iskandar Al-Hiss Pimpinan Pemuda PAS Malaysia turut bersama bersolidariti dan memberi sokongan terhadap aktivis mahasiswa, Adam Adli di Mahkamah Seksyen KL pagi ini.

Khamis. 23 Mei 2013
Eksklusif : Gambar Adam Adli Di Bebaskan dengan Ikat Jamin.yang .Tiada dlm Media
Dr Raja Ahmad Iskandar Al-Hiss Pimpinan Pemuda PAS Malaysia turut bersama bersolidariti dan memberi sokongan terhadap aktivis mahasiswa, Adam Adli



Adam Adli Berceramah selepas Bebas Dengan Ikat jamin



Ramai Pemberita yang HAdir 
Peguam Dato  Ambiga dan N Surendren
Mahkamah hari ini menetapkan 2 Julai depan bagi sebutan kes terhadap aktivis mahasiswa Adam Adli Abdul Halim atas dakwaan menghasut rakyat Malaysia turun ke jalanan bagi menumbangkan kerajaan.
Hakim Norsyaridah Awang membebas dan melepaskan Adam dengan ikat jamin RM5,000 oleh seorang penjamin di Mahkamah Seksyen di sini.
Adam  Adli didakwa di bawah seksyen 4(1)(b) Akta Hasutan 1948 (Akta 15), yang mana sekiranya didapati bersalah, pelajar Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) boleh dikenakan tindakan denda tidak lebih daripada RM5,000 atau penjara tidak lebih tiga tahun.
Adam yang berbaju T hitam diwakili peguam Datuk Ambiga Sreenevasan, N. Surendran, Afiq M. Noor dan Shamsul Iskandar Mat Akin.
Posted by Abu Luqman at 4:59 PM/Media Orang Kampung

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena