Wednesday 22 May 2013

(Video) Terkini...Balai Polis Jinjang,KL- Polis mula menahan orang ramai yang berkumpul tanda solidariti pembebasan Adam Adli.

Rabu, 22 Mei 2013
TERKINI FRU TELAH BERSEDIA, SUASANA LOKAP POLIS JALAN JINJANG
Written By canang on Rabu, 22 Mei 2013 | 5/22/2013 10:38:00 PTG
Jinjang semakin panas..
Adam Adli berjaya menjentik telinga pak menteri amaran..
Tabik anak muda..ENJOYYYYYY!!!








Rakan rakan sekalian, pusat lokap jinjang sudah jadi polis punya bapa jalan, bomba, fru semua keluar, tak ada orang diberi masuk pun, sila datang beramai ramai, dan awal sikit!!!

 Pihak Polis Telah Membuat Sekatan Jalan Dihadapan Lokap Jinjang Untuk Menghalang Orang Ramai Berhimpun Bagi Menyatakan Sokongan Moral Terhadap Aktivis Mahasiswa Adam Adli Abdul Halim Yang Di Tahan Dalam Lokap Disitu...


 Tangkapan bermula..10:50 malam 22.5.2013. Situasi di luar Pusat Tahanan Jinjang. Diberitahu oleh seorang hadirin bahawa polis dan FRU (yang bersedia menggunakan meriam air) memberi amaran kepada semua di himpunan aman #BebaskanAdamAdli untuk beredar, lepas itu mula menahan orang ramai. Kini lebih 10 orang ditangkap. Polis sedang mengejar orang ke dalam restoran dan stesen minyak, menjerit 'Tangkap! Tangkap!' Akan terus update. Mohon sebarkan. ~ admin
Balai Polis Jinjang,KL- Polis mula menahan orang ramai yang berkumpul tanda solidariti pembebasan Adam Adli.
Cananglahnie



0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena