Sunday 2 June 2019

Peniaga naik hangin, larang berniaga malam raya! Ketika Najib masih berkuasa, beliau dgn mudah 'dibersihkan' drpd skandal 1MDB & SRC..TETAPI Bila UMNO/BN bungkus, kenapa Najib diheret ke mahkamah [Video Jambatan Angkat atau ‘Drawbridge’ mula dibuka untuk tempoh percubaan]

Isnin, 3 Jun 2019
Jambatan angkat atau ‘Drawbridge’ yang menjadi mercu tanda baharu Terengganu, mula dibuka kepada semua kenderaan untuk tempoh percubaan bermula 7 pagi hari ini sehingga 17 Jun sempena Aidilfitri.
Imej mungkin mengandungi: 13 orang, orang senyum, orang ramai dan teks
Sekumpulan peniaga di Dataran Shahbandar, di sini, membantah arahan dikeluarkan kerajaan Terengganu supaya operasi perniagaan pada malam terakhir Ramadan sebelum sambutan Hari Raya Aidilfitri dihentikan.
Peniaga pakaian terpakai, Sukri Abu, 53, berkata, ia kerana malam sebelum Aidilfitri adalah peluang untuk mereka mendapatkan pelanggan setelah prestasi perniagaan 'suram' sepanjang hampir tiga minggu beroperasi.
"Masalah-masalah sebelum ini kami boleh 'hadam', tetapi larangan niaga malam raya memang kami tak boleh terima dan nampaknya ia benar-benar menindas peniaga," katanya yang telah lebih 15 tahun berniaga di situ.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum
Ketika Najib masih berkuasa, beliau dgn mudah 'dibersihkan' drpd skandal 1MDB & SRC..
Bila UMNO/BN bungkus PRU14, kenapa Najib diheret ke mahkamah utk didakwa atas 25 pertuduhan rasuah dan pengubahan wang haram membabitkan dana 1MDB berjumlah RM2.28 bilion yg akan bermula pada 19 Ogos ini?
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, meme dan teks

1 comments:

Seniwoman said...

Tak guna punya kerajaan DAP di Terengganu ni! DAP Terengganu memang tidak suka orang melayu mencari rezeki di malam raya😜😂

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena