Saturday 8 June 2019

[Video Kes Najib - Sedunia penyokong Umno nangis] Walaun PAS RUPANYA, pemuda mohon maaf kepada Najib Rosmah! Kami mahu NEELOFA ganti LATHEEFA Koya & Kompommmm beruk2 meroyan tak bantah! Usah melalak, membawang, PM sudah buat keputusan.

Ahad, 9 Jun 2019
Walaun PAS kata slps setahun PH memerintah tiada satu pun tuduhan ke atas Najib & Rosmah yang berjaya dibongkarkan. Ternyata ia kekal fitnah.
Habis tu Najib & Rosmah yg telah didakwa di mahkamah itu apa?
Segala tuduhan ke atas Najib sebelum ini kini dah berjaya dibongkarkan dlm perbicaraan Najib kes salahguna duit SRC RM42 juta yg dah berlangsung masuk 2 bulan itu apa?

Najib guna duit2 SRC lebih setengah juta ringgit utk bayar kad kredit semasa ber'shopping' di butik Chanel, Hawaii itu apa?
..ka masih bebal nak pertahankan penyangak!
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan teks
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks dan rakaman dekat
Dulu depa kata Tun M ikut telunjuk DAP.
Bila Tun buat keputusan sendiri depa kata Tun diktator.
Dasar pembangang x perlu dilayan!

‘Usah melalak, membawang - PM sudah buat keputusan’

Bekas ketua pesuruhjaya SPRM Mohd Shukri Abdull mahu semua pihak memberikan sokongan dan kepercayaan kepada Latheefa Koya untuk menerajui suruhanjaya itu dan melaksanakan tugasnya dengan terbaik.
Beliau berkata adalah membuang masa untuk melalak dan "membawang" kerana Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad telah membuat keputusan mengenai pelantikan Latheefa sebagai KP SPRM yang baru.
"Berikan sokongan dan biarkan dia membuat kerjanya. Biar dia buat yang terbaik dan kemungkinan dengan tugas dia sebelum ini sebagai peguam, dia boleh bawa idea-idea korporat dan diganding dengan inisiatif kerajaan," katanya pada sidang akhbar di Putrajaya, hari ini.
Malaysiakini.

5 comments:

Lone ranger pomen said...

Ape no hp mamat memula tu ye. Aku nak gak call sambil nangis utk dpt duit raya. Duit terperanjat ari tu tentu ade balance rasanya. Dpt serdak 2 pun jadi la. Mcm mane nak jumpa najib rosmah. Walaun elok je jumpa. Mane tau ade jugak duit tak tau ternasuk akaun aku jugak. Dulu org panggil duit terpijak, skang ni duit terpetanjat plak.

EVA FIORENTINA APRILA said...

Saya ibu EVA FIORENTINA APRILA  dari palembang mengucap syukur kepada allah,karna melalui bantuan dari aki abdul jamal yg sebesar 20m kini saya sudah bisa menjalankan usaha saya lagi.Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Aki Abdul Jamal dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Aki Abdul Jamal bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di No Wa 085-254-384-488- rasa
senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Aki untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu EVA FIORENTINA APRILA dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Aki disini PESUGIHAN UANG GAIB TANPA TUMBAL

FAST LOAN OFFER whats-App +918929509036 said...

My name is Mrs.Aisha Mohamed, am a Citizen Of Qatar.Have you been looking for a loan?Do you need an urgent personal loan or business loan?contact Dr James Eric Finance Home he help me with a loan of $42,000 some days ago after been scammed of $2,800 from a woman claiming to been a loan lender but i thank God today that i got my loan worth $42,000.Feel free to contact the company for a genuine financial service. Email:(financialserviceoffer876@gmail.com) call/whats-App Contact Number +918929509036

PESUGIHAN MBAH SURO said...

Rawatan pengasih ilmu putih jarak jauh/jarak dekat

-tunang/kekasih berpaling hati
-minyak pengasih
-pelaris niaga
-pelet
-pemikat
-buka aura
-santau sum power
-pelaris dalam galian
-santau angin
-santau tepuk bantal
-santau patung
-santau Siam
-santau di Kedah
-ilmu pengasih
-ilmu penunduk
-buka aura

Insha allah semua masalah bole selesai berkat ridho dan izin maha kuasa amin...

WhatsApp +62 822 4631 1483




Tubuhsatu said...

MOHON BANTU RAKYAT MSIA
Assalamualaikum. saya mencari perawat yang boleh membuang sihir berpenjaga/wali di badan pesakit, beberapa bahagian utama pesakit telah dikunci, dan juga dikenakan sihir patung, menyebabkan pesakit diganggu tidak kira masa. Jika sahabat disini tahu di mana tempat rawatan yang berkesan disekitar Pasir Mas Kel. tolong mesej alamat/tel.nombor perawat, email kepada saya : tubuhsatu@gmail.com

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena