Monday 3 June 2019

Kini skandal lembu NFC Shahrizat bakal diheret ke mahkamah sekali lagi! Putrajaya saman keluarga Shahrizat Jalil tuntut pinjaman NFC & #KartelDedakPas #BohongSyariePas [Video 'Rondang LOMBU National Feedlot'?]

Isnin, 3 Jun 2019
Air tangan ibu tiada tandingannya. Mampukah Soraya menandingi keistimewaan resipi rendang tradisi ibunya? Selamat Hari Raya daripada PETRONAS #RendangSoRaya #AnugerahKita #PETRONASRaya2019
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum, teks
Kini skandal lembu NFC Shahrizat bakal diheret ke mahkamah sekali lagi!
Jika di zaman BN berkuasa skandal lembu Shahrizat-NFC telah 'dibersihkan' mudah, apa pula nasib Shahrizat sekeluarga slps ini?
NOTE: JANGAN LUPA APPLY VISA UMRAH! Tak tau nya Zahid coz dia pergi umrah dah sebanyak lebih 30 kali..

Putrajaya saman keluarga Shahrizat Jalil tuntut pinjaman NFC

Putrajaya saman NFC milik keluarga bekas menteri Umno, Shahrizat Abdul Jalil bagi menuntut pinjaman kerajaan yang kini berjumlah RM253.6 juta. – Gambar fail The Malaysian Insight, 3 Jun, 2019.
PUTRAJAYA menyaman National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFC) milik keluarga bekas menteri Umno, Shahrizat Abdul Jalil bagi menuntut pinjaman kerajaan yang kini berjumlah RM253.6 juta, lapor The Edge.
Saman itu difailkan oleh Pejabat Peguam Negara pada Jumaat lepas.
TMI
Tiada penerangan foto disediakan.
Suara Rakyat
𝗣𝗮𝗱𝗮 𝗛𝗮𝗿𝗶 𝗠𝗮𝘂𝗹𝗶𝗱𝘂𝗿 𝗥𝗮𝘀𝘂𝗹 𝗽𝘂𝗻 𝘀𝗲𝗺𝗽𝗮𝘁 𝗱𝗶𝗮 𝗕𝗘𝗥𝗕𝗢𝗛𝗢𝗡𝗚 𝗙𝗜𝗧𝗡𝗔𝗛?
Suatu ketika dulu Nik Abduh pernah berkata "Yang mahu PAS bergabung dengan UMNO ni ialah DAP, PAN dan Umno".
Kini Allah dah tunjuk terserlahnya kemunafikan dan hipokritnya orang-orang yang mengaku berjuang atas nama Islam.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Suara Rakyat
Pemimpin dan penyokong PAS dan Umno tidak dapat merasai kerjasama itu dan mengakui sukar untuk memulihkan hubungan antara kedua-dua pengikut parti Melayu itu.
Innalillah...

1 comments:

nick said...

Lembu kondo akan kena usir tak lama lagi dan walaun2 PAS bakal jilat kahak mereka sendiri bila PAS dan UMNO bergabung. Dulu bermati2 dok tabur fitnah kononnya geng2 Amanah ni menipu dan berdusta pasala penyatuan PAS dan UMNO, last2 mereka sendiri yang malu bila ianya adalah fakta dan kebenaran bila Hadi sendiri, Presideng PAS yang cakap. Sekarang sapa yang berbohong? Mat Sabu? Husam? Atau yang kaki kencing dan kuat mohong tu pimpinan PAS terutama Presideng mereka? Tak malu ke nak tunjuk muka bila datang "open house", wahai walaun? Nanti bila ahli2 tanya betul ke? Nak jawab apa? Nak dok bohong ke atau nak putar belit dan fitnah lagi? Tapi biasalah lembu2 pawah ni mana ada rasa malu. Setakat masuk kebun orang dan baham pokok2 tanaman orang tu (dedak umno), fatwanya "rezeki jangan ditolak, iye tak?

Nick.
Cape Tiger.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena