Thursday, 6 June 2019

Penjelasan apa lagi yg Anwar mahukan dari Tun? Tun adalah PM, beliau berhak membuat keputusan! Istiqomah lah bersama kepimpinan olamak! Air adalah hal dunia semata mata yang boleh melalaikan kalian [Video Gobind tak terkejut pelantikan Latheefa]

Jumaat, 7 Jun 2019
KiniTV
Menteri Komunikasi dan Multimedia, Gobind Singh Deo mengalu-alukan pelantikan Latheefa Beebi Koya sebagai ketua pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan menyifatkan peguam itu layak dan sesuai untuk menggalas tanggungjawab baharu itu. Katanya, beliau telah mengenali Latheefa kerana masing-masing menjadi pengamal guaman dan berharap bekas pengarah eksekutif Lawyers for Liberty itu diberi masa untuk melakukan yang terbaik dalam tugas baharu itu. “Saya tidak terkejut dengan pelantikannya...beliau pasti seorang yang berkebolehan, berpengalaman dan mempunyai pemahanan dan pegangan mengenai perundangan,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri majlis rumah terbuka Aidilfitri Perdana Menteri dan Jemaah Menteri di Kompleks Seri Perdana di Putrajaya pada Rabu. Gobind berkata terdapat banyak percubaan dan usaha untuk 'membersihkan’ negara yang menjadi tumpuan kerajaan Pakatan Harapan dalam tahun pertama pentadbirannya. “Ia adalah satu tanggungjawab besar tetapi sekali lagi beliau adalah seorang yang mempunyai pengalaman dan kelayakan untuk tugas baru itu,” katanya. Mengenai dakwaan Latheefa tidak memiliki pengalaman yang mencukupi dalam menerajui agensi penguatkuasaan itu, Gobind berkata beliau sendiri tidak mempunyai pengalaman sebagai menteri dan percaya perlu ada titik permulaan.
Imej mungkin mengandungi: 5 orang, orang berdiri
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang duduk
Imej mungkin mengandungi: 4 orang, orang senyum, orang duduk dan dalaman
Ya Allah...
Kurniakanlah kekuatan dan usia yang panjang kepada dua tokoh kesayangan rakyat malaysia ini.. Mudah-mudahan dengan kurnian itu mereka dapat berkhidmat untuk kebaikan agama dan negara..
Aminn Ya Rabb.
Imej mungkin mengandungi: 7 orang, orang senyum, orang berdiri
Penjelasan Apa Lagi Yg Anwar Mahukan Dari Tun Isu Lantikan Latefa Koya?
Apa Guna Kuasa Pregoratif Jika Tidak di Gunakan?
Imej mungkin mengandungi: 6 orang, teks
Otai BERSIH
Tun lantik dari kalangan puak dia jadi Ketua Pesuruhjaya SPRM pun kecoh, mcm mana nak jadi PM utk tadbir negara nanti oii.. Nampak sgt parti kamu bermasalah..
Sekarang Tun adalah PM. Beliau berhak membuat keputusan diatas pertimbangan dirinya sendiri..kerana beliau yang bertanggungjawab sekiranya berlaku permasalahan ..Nak ikut rentak Anwar tunggu lah Anwar jadi PM itu pun jika beliau ditakdirkan menjadi PM...hi hi hi..
Morning malaysia
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum
Bertabahlah rakyat Kelantan.
Inilah ujian bila bersama perjuangan Islam. Ketiadaan air tidak lah seperti rakyat Palestin yang setiap hari dihujani meriam dan peluru. Rakyat Kelantan patut bersyukur kerana ujian ini tidaklah seteruk yang disangka!
Nikmat berada dibawah payung perjuangan Islam bawaan Puak Lebai pasti sorga menanti kalian.

Air adalah hal dunia semata mata yang boleh melalaikan kalian.
Istiqomah! Bersama kepimpinan olamak!
Takdirrrrrr! 355x
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 1 orang
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum


2 comments:

nick said...

Takpe, bersabarlah dan banyak2 buat tayamum. Inilah dugaan utk rakyat kelantan atas sebab nakkan pemimpin yang 24jam berjubah dan berserban. Aku nasihatkan kat sedara2 seislamku di kelantan agar beramai2 pegi rumah MB, TMB, KSU dan rumah2 ulamak2 PAS untuk tumpang mandi, amik air dan minta tolong tok2 lebai tu buat sembahyang hajat agar hujan boleh turun dan rakyat boleh lah tadah air hujan atas sebab paip2 air dah penuh dengan angin. Ingatlah pesan Rasulullah SAW bahawa amanah tu hendaklah diberikan kepada mereka2 yang ahli bukan kepada orang2 yang dok ngajor dan ceramah agama 24jam. Sekiranya benda ni tahun ni baru jadi bolehlah redha tapi kalau dah tiap2 tahun dari berdekad2 dulu masih tak selesai masalah, eloklah fikirkan semula kewajaran memberikan kuasa kat puak2 tu!

Nick.
Cape Tiger.

atmanagara said...

Mari segera bergabung dengan kami.....
di https://ionpk.org:)
W.A +855 15 373 217
Depo 20ribu bisa menang puluhan juta rupiah
Dijamin seru dan menghasilkaN IONPK.ORG

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena