Friday 7 June 2019

Bini aku seorang saja balik rumah suami, suami yang lain semua balik rumah bini? Agenda tersembunyi pembangkang, tidak pernah melemahkan kekuatan dan sokongan rakyat terhadap PH [Video Ucapan Raya & teguran pedas Zahid kepada 'anjing yg sedang monyok'?]

Jumaat, 7 Jun 2019
Bini aku seorang saja balik rumah suami, suami yang lain semua  balik rumah bini.. 
Tumpang sekole.
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang, luaran dan teks
Semenjak dari tahun lepas...sambutan AIDILFITRI telah di sambut dgn meriah dan penuh kegembiraan. Umat Islam di Malaysia tidak lagi di bebani masalah2 kewangan dan dapatlah mereka semua berbelanja dengan bahagia.
Alhamdulillah....sejak PH mengambil alih pemerintahan Negara, kita dapat melihat tentang perkembangan ekonomi yg semakin pesat, teguh dan terus membangun walaupun KERAJAAN hari ini sering di hujani dgn limpahan fitnah, tohmahan, maki hamun dan penghinaan dari pihak pembangkang. Agenda tersembunyi mereka ini, tidak pernah melemahkan kekuatan dan sokongan rakyat terhadap PH.
Kemenangan PH di PRU ke-14.. menandakan bermulanya penyatuan ummah, persefahaman antara kaum dan pembentukan MALAYSIA BAHARU yg lebih sempurna.
Penyatuan PASUMNO pula hanya akan melemahkan Negara, menghancurkan perpaduan Melayu, menghancurkan ISLAM dan turut akan menimbulkan konflik antara agama2 dan kaum2 di Malaysia.
Oleh itu...bersempena dgn sambutan Aidilfitri yg mulia tahun ini....jika penganut2 PASUMNO masih leka dgn duniawi (di buai mimpi2 silam), maka marilah kita mendoakan mereka agar sempat untuk BERTAUBAT NASUHA atau, mereka semua (termasuk semua pemimpin2 PASUMNO) akan menerima azab dari ALLAH di atas tingkah laku mereka yg jelek, pelik dan amat2 memualkan itu.
Salam AIDILFITRI dan status ini ikhlas dari Mohd Asri Bakar.

2 comments:

Anonymous said...

Bukankah Mamak ni dulu Mursidul Am TIBAI (Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim) ditaja Najib semasa PRU13) melawan Pakatan Rakyat bawah kemudian Anwar.

Najib kemudian memberi habuan lepas PRU13 jawatan Pegawai Khas Pengerusi Felda Isa Samad yang sekarang dihadap tuduhan rasuah oleh SPRM?

Ada kredibiliti ke nak bersuara mengenai konsensus PH yang dipersetujui bersama TDM dan Anwar?

Satu bertanding sbg calun Bersatu kalah tetapi dilantik sbg Set Pol PM. Kedua dua sendiri yg trigger usul Bersatu supaya TDM kekal 5 tahun tetapi ditolak oleh TDM. Ketiga nama dia keluar dalam kertas pertuduhan Isa sbg penerima wang rasuah Isa kes2 Felda.

Rakan2 PH yang dikatakan beri gelaran burok inilah yang menang kan PH diPRU14 dan bersetuju menyokong konsensus PH termasuk interim PM kpd TDM walaupun Bersatu hanya menang 13 kerusi.

Apa yg dibangkitkan mereka2 ini adalah reaksi politik kpd usul yg dimulakan Zahid sendiri supaya TDM kekal PM 5 tahun seolah membelakangkan konsensus PH mengenai jawatan PM.

Ini adalah reaksi politik dalam PH.

Tak perlu nak burok2kan rakan2 PH sendiri, hari itu pun nak bertanding PRU pun terpaksa pakai logo dan bendera PKRkan.

Ayat2 burok ini patut dihalakan kpd pembangkang bukan sama sendiri. Tak bijak.

Lone ranger pomen said...

Dia cuma harap simpati tun aje. Kalau tun turun, sesilap rezeki dia pun ikut turun. Jadi dia susah hati la. Ape nak hairan. Dia ni nampak mcm bongkak sikit. Ego tinggi, taknak la dikata jilat ludah balik.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena