Sunday 2 June 2019

Hubungan Pas-Umno makin tegang di Terengganu! 'Infaq wajib Ramadhan' bukan zakat tapi sumbangan ahli - PAS [Video Adakah HARGA AYAM & LEMBU MAHAL?]

Ahad, 2 Jun 2019
PETALING JAYA – Empat hari lagi menjelangnya Aidilfitri, sudah tentu ramai membuat persediaan membeli barang keperluan untuk digunakan bagi memasak juadah pagi raya. Lazimnya para peniaga akan menggunakan kesempatan musim raya untuk mengaut keuntungan dengan menaikkan harga jualan seperti ayam, daging, sayur-sayuran dan banyak lagi. Bagaimanapun, tinjauan MalaysiaGazette mendapati rata-rata pengguna berpuas hati kerana tidak ada kenaikan mendadak dilakukan khususnya terhadap barang kawalan. Bagi Hamidah Wan Hassan, 43, yang setiap minggu ke Pasar Besar Taman Tun Dr Ismail (TTDI) mendapati, tidak ada kenaikan mendadak berlaku. Malah, katanya, harga daging dan ayam sama seperti hari biasa.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Suara Rakyat
Pemimpin dan penyokong PAS dan Umno tidak dapat merasai kerjasama itu dan mengakui sukar untuk memulihkan hubungan antara kedua-dua pengikut parti Melayu itu.
Innalillah...
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum, teks
Suara Rakyat
TAHUN LEPAS.. guna 'Zakat Fitrah. Bila dah kantoi BOHONG,
TAHUN INI.. guna 'Infaq Wajib Ramadhan'. Bila dah kantoi BOHONG LAGI,
cakap belit pulak sumbangan kepada parti..

Kalau sedekah/ sumbangan pasai apa guna perkataan WAJIB?.. Ajaran Islam mana kata sedekah itu WAJIB?.. Nak tipu ke?
Imej mungkin mengandungi: 3 orang
Tukar nama zakat kepada INFAQ slps Sultan tak bagi kutip ?
Lps tu lari ke negeri lain kutip pulak dgn menipu atas nama Islam..
#BohongSyariePas

1 comments:

nick said...

Slogan baru PAS iaitu "Berbohong sambil berjoli". Slogan yang amat tepat bagi menggambarkan kerja2 mungkar yang dibuat oleh pemimpin2 PAS pasca Arwah TGNA. Ada duit semua boleh jadi patuh syariah rupanya!

Nick.
Cape Tiger.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena