Saturday 1 June 2019

WOWW, anak² Pak Mansor didakwa rasuah sampai RM226.6 juta? Najib dan Rosmah nampak tak serasi dalam menghadapi kes² mahkamah? Sudahnya Najib kena tibai Umno lagi! [Video Tindakan negara maju hantar sampah adalah tidak adil & 'Abang botak' beraya dalam jel]

Sabtu, 1 Jun 2019
Tindakan negara-negara maju seperti Amerika Syarikat, Kanada dan Jepun yang menghantar sampah tidak boleh dikitar semula mereka ke negara-negara miskin, sangat tidak adil. Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad menegaskan amalan itu juga perlu dihentikan segera.
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, meme dan teks
Suara Rakyat
WOWW, anak² Pak Mansor didakwa rasuah sampai RM226.6 juta?
Yang Najib bayar kad kredit guna duit pesara pencen KWAP lebih setengah juta ringgit sebab shopping kat butik Chanel di Hawaii dulu tu masih tak cukup-cukup ka?
Ini baru kes rasuah dah RM226.6 juta, tak termasuk lagi kes ubah wang haram RM7.1 juta..
Imej mungkin mengandungi: 2 orang
Najib dan Rosmah nampak tak serasi dalam menghadapi kes² mahkamah. Mereka nampak masing² bawa haluan sendiri. Mungkin kes mereka terlalu berat.
TERKINI !!.. Tiga nama dalam saman lucut hak berkaitan 1MDB telah larikan diri..
KENAPA NAK LARIKAN DIRI?
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, meme dan teks
Imej mungkin mengandungi: 1 orang

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena