Monday 27 May 2013

Anwar Ibrahim & Wan Azizah Wan Ismail Telah Membuat Laporan Polis Sebentar Tadi Berhubung Dakwat Tidak Kekal. Anda Bila Lagi?...

Isnin, 27 Mei 2013
Anwar Ibrahim & Wan Azizah Wan Ismail Telah Membuat Laporan Polis 
Tempoh Anda Buat Laporan Polis Berakhir Hari Ini... Simpan Salinan Report Polis Dan Hantar Ke Pejabat Parti Cawangan Masing-Masing Untuk Dikumpulkan Oleh Pihak Pakatan Rakyat Untuk Dibawa Ke Mahkamah Bagi Mencabar SPR..

FB Anwar/Sedakasejahtera.com
SEDAKASEJAHTERA.COM
SUMBER FB ANWAR IBRAHIM
Anwar Ibrahim
Laporan Polis Terhadap Penipuan Proses Pilihan Raya Umum ke-13 (3 photos)
Photo: Bersama Dr. Wan Azizah membuat laporan polis berhubung penipuan proses pilihan raya menerusi penggunaan dakwat hitam yang tidak kekal di Balai Polis Tropicana, Petaling Jaya.
Photo
Photo
Tan Lean Seng Malam ini I pergi report. Lawan TETAP!
61 · about an hour ago
11 Replies
Chibi Maruko dorng de kuasa ... polis pun taleh watpe...yg salah tetap benar... insyaAllah setiap kebenaran pasti akn menang.. kami tetap menyokong Anwar Ibrahim
Photo
Photo: This evening Malaysians once again showed we are united in peace and will stand for our rights, together. (FYI not the firefly park in kuala selangor)

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena