Tuesday, 29 July 2014

Trafik sesak...Balik kampung naik Heli...ADAKAH PEMIMPIN REGIM UMNO BN PEDULI PENDERITAAN RAKYAT?

Selasa, 29 Julai 2014

BALIK KAMPONG BERAYA NAIK HELIKOPTER?


Pergh!!!! Dahsyat sungguh kalau apa yang dikhabarkan ini benar .. sebab tidak sanggup berasak-asak dengan kesesakan lalulintas di jalanraya, maka ambil jalan alternatif dengan menaiki helikopter balik kampong untuk berhariya.

Dari satu sudut kira perlu diberikan tabik spring sebab berusaha bersungguh     untuk beraya dengan kedua ibu bapanya dikampong .. HENDAK SERIBU DAYA TAK NAK SERIBU DALIH.

Lokasi di Segamat Johor.
Posted by 
trafik sesak...


Di Tol Plaza Gombak ke KL trafik sesak hingga 3 kilometer... apakah melayu UMNO suka macam ini?




16 jam ke Kota Bharu, 11 jam Alor Setar


Kesesakan jalan raya teruk dilaporkan berlaku untuk perjalanan ke utara dan Kelantan menjelang hari raya Aidilfitri esok atau lusa.

Perjalanan ke Kota Bharu dilaporkan mengambil masa sehingga 16 jam manakala ke Alor Setar pula 11 jam semalam, lapor Berita Harian.

Kesesakan teruk itu juga menyebabkan pengguna jalan raya terpaksa berhenti di hentian rehat dan rawat (R&R), bersahur di stesen minyak dam beratur satu jam untuk mengisi petrol, lapor harian itu lagi.

“Kami sekeluarga terpaksa menempuh perjalanan selama 16 jam untuk ke Kota Bharu, Kelantan dan menggunakan inisiatif lain melalui jalan kampung.

“Saya ingatkan dengan melalui jalan kampung keadaan jalan semakin lancar, tetapi sama juga seperti melalui lebuh raya,” seorang pengguna Khairizan Sabtu, 48, dipetik sebagai berkata.

Tinjauan BH di tol Sungai Besi ke arah Selatan dan Pantai Timur bagaimanapun mendapati kenderaan lancar.

Jurucakap trafik Bukit Aman dilaporkan berkata, pihaknya membuka satu lorong tambahan di lebuh raya arah selatan untuk perlawanan ke arah utara.-mk 


Rata-rata Pengundi Umno BN kini hidup senang - lenang?

Yang menggembirakan penyokong UMNO ialah mereka dipercayai bakal dikecualikan dari GST yang akan dilaksanakan ...

Rakyat meyambut Idul Fitri dalam 'Serba Kekurangan' 
Rata-rata rakyat meyambut Idul Fitri dalam 'Serba Kekurangan' bukan menyambutnya dengan 'Sederhana' seperti tahun-tahun lalu. Inilah kesan dari Kenaikan Kos Sara Hidup yang sedang dihadapi 'Rakyat Marhean', ini belum masuk Fasa GST lagi. Rakyat mengeluh dengan kerperitan hidup, samada di bandar atau di desa.

Yang pastinya rata-rata Pengundi Umno BN kini hidup senang lenang, mereka menyambut Lebaran dengan penuh keriangan, bermain bunga api dan mercun seperti Zionis menyerang Palestin. Hasil dari undi mereka pada PRU13, mereka menikmati pelbagai insentif disediakan dengan hanya menunjukkan Kad Keahlian Umngok ketika membayar Bil TNB, mengisi minyak, membeli gula dan lain-lain lagi.

Saranan Pemimpin Bani Umno BN kepada Rakyat yang Bodoh terutama Macai Umngok BN : Sambut Hari Raya secara Islam, jangan membazir, sambut secara sederhana tapi pemimpin mereka yang membazir. Macai Bodoh RM500 pun anguk-anguk setuju.

SESUNGGUHNYA ADAKAH PEMIMPIN REGIM UMNO BN PEDULI AKAN PENDERITAAN RAKYAT?

Negara Malaysia Semakin Hilang Arah, Pemimpin Gagal Bermuhasabah


Selamat Hari Raya jib...

Gambar: Kalau kita rasa kita susah, ada lagi yang susah pada kita...Semoga pasangan ini akan mampu memiliki kereta satu hari nanti...

cc: Najib Razak...Selamat Hari Raya jib...

by : #tfcrew
Kalau kita rasa kita susah, ada lagi yang susah pada kita...Semoga pasangan ini akan mampu memiliki kereta satu hari nanti...

cc: Najib Razak...Selamat Hari Raya jib...
 — 

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena