Monday 24 March 2014

Lautan Hindi - DS Najib bakal letak jawatan?...Politik melayu umno telah sampai ke puncak kejatuhannya...

Selasa, 25 Mac 2014
Pengumuman Najib malam tadi yang tiada membawa apa-apa erti, melainkan nak menyelamatkan pembaziran wang negara..

Akhbar Buletin Rakyat 
Benarkah perjumpaan tertutup 
DR M MAHU NAJIB UNDUR? 


Benarkah satu perjumpaan tertutup diadakan Dr Mahathir Mohamad beserta 30 pemimpin tertentu di Carcosa Seri Negara baru baru ni.Benarkah perjumpaan tersebut turut membincangkan berapa siri kelemahan pentadbiran Dato' Seri Najib Tun Razak dan umno khasnya.

Benarkah dalam perjumpaan itu terdapat pemimpin tertentu berkata Najib adalah liabilliti kepada UMNO dan Barisan Nasional (BN) maka wujud cadangan agar Najib berundur sebagai Perdana Menteri?.
Dalam pertemuan tersebut ada pihak yang mencadangkan agar Dato' Seri Hishammudin mengambil alih jawatan Perdana Menteri dan Datuk Seri Dr Zahid sebagai Timbalan Perdana Menteri?

Benarkah cadangan meletakan Hishammudin sebagai penganti Najib ada kaitan dengan sejarah perlantikan almarhum bapanya Tun Hussein Onn sebagai Perdana Menteri ketiga?
LIHAT MIKA 2


Ha ha ha Hishamudin nak jadi PM,,, ha ha ha... Muhyiddin Yasin hangpa nak buang kat mana?... Bagi dia jawatan Guru Besaq Sekolah mengandung kat Melaka?...

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena