Wednesday 26 March 2014

MH370!!! AKHBAR-AKHBAR CINA PENGKIANAT NEGARA? "Jangan marah jika diambil tindakan" - Zahid

Khamis, 27 Mac 2014
Photo: Apa yang sedang cuba disembunyikan oleh Najib dan konco 2 hingga China begitu marah?

Sikit demi sedikit kebenaran akan terbongkar hendaknya.

#SabarTungguDenganTekun
Apa yang sedang cuba disembunyikan oleh Najib dan konco 2 hingga China begitu marah?
Sikit demi sedikit kebenaran akan terbongkar hendaknya.

#SabarTungguDenganTekun



Tidak marah Dato Seri @Zahid_Hamidi andaikata MEDIA PROPAGANDA UMNO pun diambil tindakkan sekali...

Gambar: ... ada benda tak kena

... ada benda tak kena

#MH 370!!! AKHBAR-AKHBAR CINA PENGKIANAT NEGARA?
Semua akhbar Cina tempatan, 26 MAC 2014, menyiarkan laporan penuh di muka depan masing-masing berhubung tindakan keluarga penumpang rakyat China dlm pesawat MH370, telah berhimpun di luar bangunan kedutaan Malaysia di Beijing untuk mengadakan bantahan menuntut kebenaran dan penjelasan dari Kerajaan Malaysia.

Mereka juga menuduh Kerajaan Malaysia berbohong dlm keseluruhan episod misteri kehilangan pesawat MH470.

Kumpulan ahli  keluarga penumpang itu melaungkan Kerajaan Malaysia berbohong pada kami dan desak Malaysia kembalikan ahli keluarga mereka.

Mereka juga mempamirkan kain rentang yg antara lain menyebut " MAS hutang kami satu penjelasan, " " MH370 Jangan biarkan kami menanti terlalu lama" " 1.3 bilion rakyat menunggu sambut pesawat itu" " Salah seorang anggota keluarga penumpang membacakan kenyataan mengutuk Kerajaan Malaysia, pasukan tentera dan MAS kerana terus menerus melengah-lengahkan dan menyembunyikan kebenaran.

Berdasarkan bantahan yg dibuat dan reaksi oleh kumpulan keluarga penumpang pesawat MH370, dipercayai mereka ini telah dihasut dan disebarkan maklumat palsu oleh golongan tidak bertanggungjawab dari Malaysia.

Golongan tidak bertanggungjawab ini dipercayai merupakan orang Cina tempatan yg benci kepada Kerajaan/ penyokong-penyokong Pakatan Rakyat telah menghasut dan merancuni fikiran mereka dgn berita-berita yg direka dan maklumat palsu yg sengaja di ada-adakan.

Tujuan mereka adalah untuk melihat Kerajaan yg memerintah kini ditumbangkan melalui permainan kotor mereka dalam memanipulasikan misteri kehilangan MH370.

Golongan tersebut juga sedang rancak memainkan peranan memburuk-burukkan Kerajaan Malaysia serta merancuni pemikiran keluarga penumpang Cina untuk mencapai agenda mereka iaitu untuk melihat Kerajaan BN jatuh.

Nampaknya, akhbar-akhbar Cina juga seiringan dgn permainan halus oleh pihak yg tidak bertanggungjawab ini dgn melaporkan secara meluas berita bantahan di kedutaan Malaysia.

Berita yg dilaporkan seolah-olah menunjukkan pihak akhbar Cina juga setuju dgn dakwaan-dakwaan palsu yg sengaja diperbesar-besarkan oleh keluarga penumpang di Beijing.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena