Wednesday 14 February 2018

[Video Kenapa 'Fatwa' Pas Umno Undi DAP Haram & 'Halalkan' Pula Dosa Najib MCA Curi Duit FELDA 1MDB] Rafizi- Selamat bercuti dan selamat Tahun Baru Cina kepada seluruh rakyat M'sia.

Khamis, 15 Februari 2018
Tumpang sekole.

ADAKAH MALAYSIA MAHU BERBAIK-BAIK DENGAN ISRAEL?


Baru saja pada 22 Disember lalu, Najib Razak dan UMNO menganjurkan Himpunan Solidariti Palestine yang bukan saja untuk menunjukkan sokongan kepada perjuangan umat Islam di negara itu, tetapi juga bagi membantah cadangan Amerika Syarikat mahu menjadikan Baitulmaqdis sebagai ibu negara Israel.

Meskipun cadangan Amerika Syarikat itu masih tergantung dan belum menjadi kenyataan, tetapi penolakan kita kepada Israel seharusnya berkekalan sampai bila-bila.

Ini kerana, Israel yang memusuhi, menindas dan membunuh umat Islam di Palestine adalah musuh yang nyata bagi kita buat selama-lamanya.

Lebih daripada itu, negara kita juga tidak mempunyai sebarang hubungan diplomatik dengan Israel dan pergerakan rakyat kedua-dua negara tersekat dengan sendirinya.
(ShahbudinHusin 13/02/2018)
Foto Rafizi Ramli.

Foto Rafizi Ramli.

Foto Rafizi Ramli.

Foto Rafizi Ramli.

Foto Rafizi Ramli.

Foto Rafizi Ramli.
Selamat bercuti dan selamat menyambut Tahun Baru Cina kepada seluruh rakyat Malaysia.
Saya sempat berjumpa dengan penduduk-penduduk yang membuat persiapan di Pasar Taman Muda pagi semalam.
Saya bersyukur dikurniakan pengundi-pengundi yang sangat bertimbang rasa, sangat muhibbah dan sangat mesra.
Saya sempat bertembung dengan Pengerusi MCA Pandan, Dato’ Leong dan kami sempat beramah mesra. Beliau juga sedang mengagihkan buah limau kepada penduduk.
Saya berterima kasih kepada semua parti politik yang lain di Pandan kerana saling menghormati dan tiada kekacauan bila kami saling bertembung sambil berkempen.
Semangat muhibbah ini yang perlu dipupuk. Tanpa melaungkan satu slogan pun, rasa perpaduan kaum benar-benar dirasai.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena