Thursday 7 March 2019

[Video Hadi Pas tak bayar Clare] "Saya tak bayar kat Clare tapi kat Americk" Pas serba tak kena skrg? Kah kah kah! JANGAN TUDUH RAMELI KAWAN BAIK ANWAR, hanya untuk lepaskan Hadi & Tergamaknya Hadi dan Pas aniyai Rameli!

Khamis, 7 Mac 2019
Imej mungkin mengandungi: 15 orang
JANGAN TUDUH DATO RAMELI KAWAN BAIK ANWAR HANYA UNTUK LEPASKAN HADI AWANG- TERGAMAKKAH HADI DAN PAS MENGANIAYAI DATO RAMELI YANG SELAMA INI MEMBANTUNYA?
Kesian dato rameli. Dia ikhlas, jujur dan lurus. Kes ni kalau hadi tak ngaku dia minta dato ramli byrkan utk dia selesai kes saman Claire, maka dato ramli mungkin kena dakwa atas kes penggubahan wang haram. Sbb tu isteri beliau kata, dia kesal kerana yg dibantu tidak mmbantu suaminya dlm kes ini.
Hadi pula terus diam. Pas serba tak kena skrg. Kalau mengaku bahawa mmg dato rameli byrkan utk Hadi, ertinya Hadi dan pas berbohong selama ini bahawa tiada satu sen pun pmbayaran dibuat kpd Claire. Ertinya, dakwaan Anwar dan Rafizi itu betul.
Kalau pas terus tidak mengaku, yg jadi mangsa adalah dato rameli kawan baik hadi. Tergamakkah hadi dan pas aniyai dato rameli?
Saya tak bayar, Pas pun tak bayar, kata Presiden Pas, Hadi Awang
Bohong syarie kan. Jadi faham lah maksud tak bayar kepada Clare SR.
Pakatan Harapan Supporters
Soalan Wartawan : Dato Seri Anwar kata dia ada bukti presiden Pas bayar kepada Clare untuk sattle luar Makhamah.
Jawapan Presiden Pas : Saya tak bayar..Pas tak bayar...tak betul tu..
Memanglah bukan kau yang bayar semua orang tau...yang bayar tu pengantra Dato Rameli...Dato Rameli pun tak bayar pada Clare tapi pada Americk dan Americk kemudian baru pindahkan kepada Clare.
So bayar ke tak untuk tarik saman...
Image may contain: 1 person, text
Saya tak bayar pada Clare...almaksum
Kalau tanya Dato Rameli pun dia akan jawab saya pun tak bayar kat Clare tapi kat Americk.
Orang bukan tanya sapa yg membayar...org tanya bayar ke tak kat Clare untuk tarik saman. Itu aje..tak payahlah putar jauh sangatlah.

Saya, PAS tak bayar Clare, kita akan adu pada Allah

Presiden PAS, Hadi Awang hari ini menegaskan bahawa tiada sebarang bayaran dibuat kepada Editor Sarawak Report, Clare Rewcastle-Brown, berhubung penyelesaian luar mahkamah kes saman fitnah.
Hadi berkata, PAS atau beliau sendiri secara individu tidak pernah membuat bayaran RM1.4 juta itu seperti didedahkan peguam Rewcastle-Brown, Americk Singh Sidhu dan Presiden PKR, Anwar Ibrahim.
"Saya tak bayar, PAS tak bayar. Dakwaan itu tak betul," katanya yang dipetik oleh portal Berita Harian Online.
Hadi turut mengulangi penafian parti itu sebelum ini berhubung dakwaan PAS membayar RM1.4 juta kepada Clare, menerusi pihak ketiga, untuk penyelesaian luar mahkamah kes saman fitnah yang difailkannya di London.
Malaysiakini.

1 comments:

nick said...

Ni lah sifat penunggang agama Al-Khawarij, bila dah terbongkar kemungkaran dan kemunafikan mereka, mereka masih lagi tunggang agama kononnya "mengadu kat Allah". Ni semua ayat2 majal yang digunakan untuk membodohkan ahli2 mereka sahaja kerana mereka sedar masyarakat dan umat islam yang sihat akal tak terima dah kerja2 dusta mereka. Bukti dah kuar, pengakuan dah dibuat, masih lagi berlakon kononnya difitnah dan jadi mangsa kejahatan, sedang kejahatan dan kemungkaran tu kamu yang buat? Si bodoh yang taksub bolehlah kamu tipu tapi umat Islam lain yang waras, jangan harap dapat dibawa ke tempat sembelihaan, wahai Lebai Qarun!

Nick.
Cape Tiger.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena