Friday 29 March 2019

[Video PAS jangan politikkan isu Komunis & Hudud] Jika ada sesiapa bertanya! Adakah PAS itu mirip kepada Taliban? Benarkah DAP itu Komunis? Apakah Umno dot dot dot? "Ah persetankanlah Umno, merekalah menindas, merompak serta menzalimi orang2 Melayu.

Jumaat, 29 Mac 2019
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
「Gambar Umno Pas sekelambu」的圖片搜尋結果
Jika ada sesiapa yang datang bertanya?
Jika ada sesiapa orang2 yg bukan beragama Islam datang dan bertanya kepadaku.."adakah PAS itu mirip kepada Taliban?". Jawab aku.."ya...malah lebih jahat dan ganas daripada itu!".
Jika mereka bertanya lagi..."adakah PAS mewakili suara Islam?". Jawab aku..."tidak, bahkan mereka2 lah yang menyesatkan orang2 Islam. Mereka lah syaitan yang nyata!"
Mereka pun bertanya lagi kepadaku.."Apakah UMNO itu mewakili suara dan kehidupan orang2 Melayu?". Jawabku "Ah...persetankan lah mereka itu semua!. Kerana mereka itu sendirilah yang menindas, merompak serta menzalimi orang2 Melayu. Apakah itu yang di panggil MELAYU?".
Di tanya lagi kepadaku "Benarkah DAP itu Komunis?". Mudah pulak jawapan ku..."Tidak...mereka tidak Komunis. Tidak pernah lagi kita mendengar bahawa org2 DAP itu di tangkap kerana mengamalkan atau menyebarkan idealogi Komunis. Malah...hampir 60% orang2 Melayu...bekerja dengan mereka. Komunis kah mereka?".
Kalau di tanya lagi soalan2 lain kepadaku seperti begini.."Untuk apa persundalan antara PAS dan UMNO itu harus berlaku, dan kenapa kamu menentangnya?..Maka ringkas sahaja jawapanku.."mereka boleh sahaja menjadi sebahagian daripada pengganas. Satu parti itu...suka menjual, melacurkan dan memperdagangkan agama. Manakala satu parti lagi suka menipu, merompak dan melakukan kejahatan terhadap rakyat dan negara..bagaimana mungkin mereka menjadi penyelamat kepada kita (rakyat) atau umat Islam/Melayu khasnya?.
Aku pun beredar dari kedinginan Gunung BIJAN...ketika siur2 burung menyinggahi serban seorang lelaki yang di penuhi sotong2 yang busuk, hanyir lagi meloyakan.
"andai ku tahu....kapan tiba ajalku! ku akan bermohon, Allah Tolong panjang umurku!!!".

1 comments:

HBM said...

sebenar nya menggunakan alasan agama dan islam harus di kawal....majlis raja raja wajib menegur dan menggunakan kuasa bagi membendung penggunaan agama bagi tujuan politik kebencian...

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena