Thursday 21 March 2019

[Video LANGSUNG Dewan Rakyat 21 Mac 2019 Sesi Petang] Mungkinkah gabungan PASUMNO akan melahirkan ramai golongan radikal ekstrem dalam berfikir dan bertindak? ADUN BN minta Pas buka panggung wayang di Kelantan.

Khamis, 21 Mac 2019
Imej mungkin mengandungi: teks


Imej mungkin mengandungi: teks
Walaunbodo dari Kelantan kalau nak tengok wayang pergi Terengganu je. Walaunbodo Terengganu liberal dan suka bersosial. 
Halallantoyiban disana.
Tiada penerangan foto disediakan.
Pemikiran ekstrem lahir dari budaya politik benci membenci. Serangan di New Zealand baru-baru ni berpunca dari tanaman pemikiran kebencian melampau. Mungkin gabungan PASUMNO akan melahirkan lebih ramai golongan yang radikal ekstrem dalam berfikir dan bertindak?
Imej mungkin mengandungi: teks
Bila mengata orang tak ingat...
Otai BERSIH
ADUN BN minta Pas buka panggung wayang di Kelantan
KOTA BHARU: Seorang Anggota Dewan Undangan Negeri Kelantan meminta kerajaan negeri pimpinan Pas membenarkan panggung wayang dibuka dan beroperasi semula di negeri ini setelah hampir 30 tahun diarah tutup oleh kerajaan negeri.

Mohd Syahbuddin Hashim (BN-Galas) berkata, kerajaan negeri boleh membuka panggung wayang berkonsepkan patuh syariah yang dikawal sepenuhnya.
Astro Awani.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena