Monday 1 April 2019

[Video Anwar: Sidang Media Bersama Pimpinan PH Di Rantau] Molek juga kalau Zahid bersama² Anwar dan Muhyiddin! Lihat bagaimana NAJiB BOHONG.

Isnin, 1 April 2019
Image may contain: 5 people, people smiling, people standing
Seorang TPM semasa,seorang mantan TPM dok tunggu jawatan PM,seorang dari TPM jadi Menteri dan last bekas TPM ni tunggu kes di mahkamah. Yang mana paling gembira dan yang mana pula tidoq tak lena... 
Seronok dan bahagia lihat aksi tiga bekas Timbalan Perdana Menteri; Muhyiddin, Zahid dan Anwar dengan Timbalan Perdana Menteri Dr Wan Azizah. Tentu ada sesuatu yang menarik diperkatakan Zahid sampai Muhyiddin, Azizah dan Anwar serta yang lain mermerhati kepadanya yang sedang berkata sesuatu sambil menunjuk. 

Apakah Zahid kata; "Kita bekas-bebas TPM ini sudah tidak berpeluang untuk jadi PM, kecuali Imam." Zahid membahasakan Anwar sebagai Imam bila merujuk Anwar dikalangan sesamanya. 

Azizah nampak tersenyum, begitu juga Anwar tersipu, cuma wajah Muhyiddin sahaja tak pasti. Yang paling tidak dapat dipastikan wajah Azmin Ali orang yang juga berhajat nak jadi PM kerana langsung tidak kelihatan dalam gambar. 

Molek juga kalau Zahid bersama² Anwar dan Muhyiddin. Apa lagi menerima Muhyiddin sebagai TPM kali kedua dan Anwar dinaikkan pangkat jadi PM. Ikut senioritilah katakan. mso 
TS
Imej mungkin mengandungi: 4 orang, teks
Elak dari lari keluaq cara diam2 atau minta izin hakim setiap 5 minit pasai nak terkencing... 
Tumpang sekole

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena