Tuesday 16 April 2019

[Video Memalukan Najib Rakyat Miskin Gara-Gara Cincin Rosmah] Korang perasan tak? Masuk hari ketiga, muka Najib dah tak boleh senyum dah! Alasan bodo seorang penyangak n penyamun (kleptokrasi) & Kalah di Rantau tak ubah kerajaan, kata Mahathir.

Selasa, 16 April 2019
Imej mungkin mengandungi: 2 orang
Korang perasan tak? Masuk hari ketiga, muka Najib Razak dah tak boleh senyum dah. Mungkin dia tau kes dia tak boleh diselamatkan lagi. Jgn risau, sekalipun ke Sg Buloh, beliau akan kerap keluar sebagai saksi kes RM90juta pulak. Moga bertabah.
Tiada penerangan foto disediakan.
Alasan bodo seorang penyangak n penyamun.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks

Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang, orang berdiri dan dalaman

Kalah di Rantau tak ubah kerajaan, kata Mahathir

Kekalahan PKR yang mewakili Pakatan Harapan (PH) pada pilihan raya kecil Rantau, Sabtu lalu, tidak mengubah kerajaan sedia ada, kata Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad.
Beliau yang juga pengerusi PH mengakui lazimnya, parti kerajaan tidak mendapat sokongan dalam mana-mana PRK.
“Apapun yang berlaku dalam pilihan raya kecil, parti mana pun yang menang, kerajaan (Pusat) tetap sama,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan Pameran Technomart Rel 2019 di Cyberjaya hari ini.
Dr Mahathir diminta mengulas keputusan PRK Rantau yang menyaksikan calon PH Dr S Streram kalah kepada calon BN Mohamad Hasan.
Malaysiakini.

1 comments:

Unknown said...

Hai teman-teman, saya sangat bahagia sekarang, setelah banyak cobaan untuk mendapatkan pinjaman dari bank saya dan internet saya akhirnya menemukan perusahaan yang memberi saya pinjaman 73.000 euro untuk meningkatkan bisnis saya dan membayar hutang keluarga saya. Sekarang saya dan keluarga saya menjalani kehidupan yang bebas finansial tanpa hutang atau pajak dan kami telah mengembangkan bisnis kami sendiri. Terima kasih kepada KREDIT CEPAT PINJAMAN INT'L, teman-teman saya akan menyarankan setiap orang untuk mencoba layanan mereka jika Anda memerlukan pinjaman untuk tujuan apa pun. Mereka sah, efisien dan ramah dan menawarkan pinjaman sebesar 3% per tahun. Silakan hubungi mereka di (capitalsfundingprestamos@gmail.com).
WhatsApp: +1 631 386 8061
Terima kasih...

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena