Wednesday 3 April 2019

[Video O O O YAO Bongkar! Najib di KANDANG tertuduh] Bosskau macai, asyik mintak tangguh je! Itu pun masih lagi lebai2 PAS, walaun, macai2 Umngok serta pemimpin korup Umno sokong bersekongkol dgn Najib.

Khamis, 4 April 2019
Kalau cinta sudah di buang Jangan harap keadilan akan datang Kesedihan hanya tontonan Bagi mereka yang di perbudak jabatan
O, o, ya o ... Ya o ... Ya bongkar O, o, ya o ... Ya o ... Ya bongkar Sabar, sabar, sabar dan tunggu Itu jawaban yang kami terima Ternyata kita harus ke jalan Robohkan setan yang berdiri mengangkang

Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Bini Najib kata.. "Ibu-ibu janganlah boros sangat berbelanja, berbelanja duit cara berhemah" - 16 Julai 2014.
Rupa2nya nak berbelanja cara berhemah bershopping lah di Hawaii !!!!
Itu pun masih lagi lebai2 PAS, walaun, macai2 Umngok serta pemimpin korup Umno sokong bersekongkol dgn Najib.
Imej mungkin mengandungi: 8 orang, teks
Berani apa #bosskurr asyik mintak tangguh je !!
Berani Kerana Benar Takut Kerana Salah. Kalau asyik tangguh je sampai bila nak selesai.. Lps tu dok kutuk k'jaan PH, fitnah tiada bukti nak dakwa.. Bila dah ada bukti dan nak dibicarakan mcm2 tipu helah diberi nak mintak tangguh, dan mintak tangguh berkali-kali..
Cuba pegang teloq #bosskurr Najib Razak ada tak ?
Imej mungkin mengandungi: 8 orang, teks
HARI INI DALAM SEJARAH.. satu-satunya bekas Perdana Menteri Malaysia didakwa di mahkamah atas pertuduhan kes pecah amanah, salah guna kedudukan dan pengubahan wang haram !!

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena