Monday 1 April 2013

Tragedi Lahad Datu: Orang Dikehendaki Polis Pernah Berbincang Dengan Najib...

Isnin, 1 April 2013
Sandiwara LAHAD DATU Makin TERBONGKAR ?
Mahathir : BN Sabah kalah. saya nak kamu lakukan huru hara di Sabah.letak bom2... kalau boleh biar ada yang mati.

dan hasilnya 5 orang telah mati akibat arahan Mahathir.

Hari ini.. Lahad Datu berlaku akibat Sabah bakal hilang kerusi BN..

Maka berlaku kematian.. adakah tak mustahil ianya arahan mahathir ?

Hari ini siasatan polis semuanya menjurus kepada pimpinan umno.. terkini.. muka WANTED polis ni rapat dengan pimpinan umno.. apa yang berlaku dibelakang tabir sebenarnya?

Baca lagi di sini : http://kingofgoblok.blogspot.com/2013/03/lelaki-bergelar-dato-sri-dikhendaki.html

King Jason
Mahathir : BN Sabah kalah. saya nak kamu lakukan huru hara di Sabah.letak bom2... kalau boleh biar ada yang mati.
Dan hasilnya 5 orang telah mati akibat arahan Mahathir.
Hari ini.. Lahad Datu berlaku akibat Sabah bakal hilang kerusi BN..
Maka berlaku kematian.. adakah tak mustahil ianya arahan mahathir ?
Hari ini siasatan polis semuanya menjurus kepada pimpinan umno.. terkini.. muka WANTED polis ni rapat dengan pimpinan umno.. apa yang berlaku dibelakang tabir sebenarnya?
Baca lagi di sini : http://kingofgoblok.blogspot.com/2013/03/lelaki-bergelar-dato-sri-dikhendaki.html

Kenapa rupa Anwar dah jadi macam ni..

Sebelum ini media UMno, macai-macai UMno menyebar fitnah Anwar sebagai dalang insiden Lahad Datu. Hari ini pihak polis memberi klu ‘dalang’ Lahad Datu yang amat dikehendaki pihak polis.

Lelaki yang dicari bergelar Datuk Seri dan namanya Muhammad Ridzwan Sulaiman kata Pesuruhjaya Polis Sabah, Datuk Hamza Taib.

Laa…rupa-rupanya yang dicari polis ialah orang UMno sendiri, sebabnya dia Datuk Seri. Siapakah orang-orang yang tidak dikenali ini akan mendapat gelaran Datuk Seri melainkan dia orang UMNO. Setuju?


Alamat terakhir Datuk Seri ini di Georgetown, Pulau Pinang dan dia juga Yang Dipertua Pertubuhan Kebajikan Al-Ehsan, berpangkalan di Pulau Pinang dan amat dikehendaki.

Carilah Datuk Seri Anwar kalaulah Anwar dalangnya.

Lagi: http://www.ekeleh.com/
-tranungkite-/kerengga
at 4/01/2013 05:16:00 PTG


Tragedi Lahad Datu: Orang dikehendaki polis pernah berbincang dengan Najib
Media sosial sejak malam semalam dilihat memapar beberapa gambar yang menunjukkan orang yang paling dikehendaki polis bagi membantu siasatan pencerobohan Lahad Datu, bersama pemimpin Umno.
Antaranya ialah Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak; Ketua Penerangan Umno, Datuk Ahmad Maslan dan Setiausaha Agung Umno, Datuk Tengku Adnan Mansor.
(Gambar Najib sedang berbincang dengan orang yang diyakini terlibat dalam tragedi Lahad Datu)
Ia susulan sidang media polis yang mahu mencari seorang lelaki bergelar Datuk Seri bagi membantu siasatan berkaitan Ops Daulat – operasi bagi menangani pencerobohan di Lahad Datu.

Pesuruhjaya Polis Sabah Datuk Hamza Taib dilapor, berkata individu itu, Muhammad Ridzwan Sulaiman dengan alamat terakhir di Georgetown, Pulau Pinang dikehendaki bagi membantu siasatan.
Beliau berkata, Ridzwan adalah Yang Dipertua Pertubuhan Kebajikan Al-Ehsan, berpangkalan di Pulau Pinang, diminta segera menyerah diri di mana-mana balai polis berhampiran.
Gambar itu nyata bertentangan dengan fitnah yang dilempar pemimpin Umno, kononnya Datuk Seri Anwar Ibrahim terlibat dalam kes pencerobohan Lahad Datu.
Sebaliknya, ia menjadi gambar kedua yang menunjukkan Najib ‘akrab’ dengan individu yang terlibat dalam kes pencerobohan itu, selepas pendedahan gambarnya dengan kesultanan Sulu, beberapa minggu lalu.
Kerajaan Rakyat.

MONDAY, APRIL 1, 2013
Lahad Datu: Kalau Semua Orang Yang Menolong Sulu Dilibatkan, Adakah Pemimpin Dan Kerajaan Tidak Terlibat?

Datuk Seri ni katakan membantu kaum Sulu dari segi kewangan sebelum pencerobohan dan dia disoal siasat
Adakah bantuan yang disalurkannya digunakan untuk membeli senjata?
Adakah dia individu itu?

Bagaimana pula dengan Pemimpin kerajaan dan kerajaan sendiri?
Di PAU UMNO pun wakil sulu hadir, bagaimana?
Mencari kambing hitam mereta tetapi kambing putih di depan mata!
Published: Isnin April 1, 2013 MYT 11:59:00 AM
Updated: Isnin April 1, 2013 MYT 1:23:06 PM

Lahad Datu: Datuk Seri Serah Diri

KUALA LUMPUR: Yang Dipertua Pertubuhan Kebajikan Al-Ehsan, Datuk Seri Muhammad Ridzwan Sulaiman menyerah diri di Ibu Pejabat Polis Daerah Ampang bagi membantu siasatan berhubung pencerobohan bersenjata di Sabah.

Beliau, yang memakai baju Melayu merah dan berserban, hadir bersama lebih 10 orang kenalannya di balai polis itu pada pukul 11.05 pagi tadi.

Bercakap kepada pemberita sebelum menyerah diri kepada pihak polis, Muhammad Ridzwan mengaku memberi bantuan kewangan kepada Sultan Sulu, Jolo, selatan Filipina iaitu Sultan Muedzul Lail Tan Kiram yang pernah ditemuinya pada 15 dan 16 September tahun lalu.

Beliau bagaimanapun menafikan bahawa Jamalul Kiram, yang dipercayai menjadi dalang pencerobohan di Sabah, adalah Sultan Sulu.
"Saya tidak kenal pun Jamalul Kiram," katanya.
Muhammad Ridzwan menyerah diri berikutan kenyataan Pesuruhjaya Polis Sabah, Datuk Hamza Taib semalam yang memintanya menyerah diri dengan segera di mana-mana balai polis berhampiran.
Hamza berkata Muhammad Ridzwan, yang tidak terlibat dengan pengganas bersenjata dari selatan Filipina, boleh membantu pihak polis dalam siasatan mengenai kes pencerobohan di Lahad Datu pada 12 Februari lepas. mStar
Posted by mountdweller at 3:54 PM  
Labels: Pengkhianat, Perang, Polis

MONDAY, 1 APRIL 2013
DAH KENA! : Pemimpin Umno Yang Memberi Bantuan Kewangan Kepada Sultan Sulu Kini Ditahan!
Diberitakan bahawa Datuk Seri yang DIKEHENDAKI bagi MEMBANTU pihak POLIS dalam ISU PENCEROBOHAN PENGGANAS SULU telah pun MENYERAH DIRI di JBU PEJABAT POLIS AMPANG pada Jam 11:05 Pagi hari ini... dan satu PENGAKUAN dari beliau ialah beliau ada MEMBERI BANTUAN KEWANGAN kepada SULTAN SULU JOLO... bagaimana pun beliau menafikan yang beliau kenal dengan JAMALUL KIRAM yang menjadi KETUA kepada PENCEROBOHAN LAHAD DATU... yang mana beliau juga mengatakan lagi bahawa JAMALUL KIRAM bukan lah SULTAN SULU yang sebenarnya tetapi SULTAN yang sebenarnya adalah Muedzul Lail Tan Kiram. 

Semakin LAMA semakin MENARIK dan MENYERONOKAN ISU PENCEROBOHAN LAHAD DATU ni beb... dengan BERITA GEMBIRA yang PENGGANAS SULU sudah 100 peratus hampir dapat DITEWASKAN oleh ANGGOTA KESELAMATAN... serta BUKTI-BUKTI TERKINI yang boleh dikatakan ianya adalah KONSPIRASI oleh PEMIMPIN UMNO... kalau tanya kat dia orang mesti lah dia orang kata itu semua adalah ANGKARA Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) yang sebagai DALANG nya beb... siapa yang hendak MENGAKU yang dia orang sebagai DALANG... walaupun BUKTI-BUKTI menunjukan betapa RAPAT nya PERHUBUNGAN Pemimpin Umno dengan PENGGANAS SULU tersebut... kah kah kah !.

Perhubungan RAPAT tersebut bukan sahaja oleh Pemimpin Umno beb malahan ianya DITURUTI oleh NGO yang MESRA kepada Umno... dan itu lah yang telah DI IKUTI oleh Yang Dipertua Pertubuhan Kebajikan Al-Ehsan Datuk Seri Muhammad Ridzwan Sulaiman... antara yang DIKEHENDAKI oleh Pihak POLIS dalam MEMBANTU ISU PENCEROBOHAN PENGGANAS LAHAD DATU... pelik ya beb mana NGO MESRA UMNO ini mendapat KEWANGAN untuk DIBERI kepada SULTAN SULU yang beliau sendiri AKUI...  nak kata NGO ni TERKENAL sangat tidak juga beb... gua baru hari ini dengar nama NGO tersebut beb... entah dari mana TIMBUL nya pun gua tak tahu... tapi yang PASTI Pemimpin Umno dah KENAL LAMA dengan beliau beb... kah kah kah !.

Mungkin ini semua adalah SALAH DSAI yang membuat NGO MESRA UMNO ni mendapat sumber KEWANGAN... sebab itu TUDUHAN yang DSAI sebagai DALANG telah DICANANG bermula dari hari PERTAMA hingga lah kehari ini... semua nya kerana MANUSIA yang bernama ANWAR BIN IBRAHIM... masak lah lu DSAI... kerana lu lah semua ini TERJADI... bermula dari lagu TANYA SAMA NAJIB APA PASAL GOYANG... NANTI JAWAP NAJIB SABAH NAK HILANG... sampai lah kepada lagu TANYA SAMA NAJIB APA PASAL PARLIMEN TAK BUBAR... NANTI JAWAP NAJIB GUA TAK ADA TELOR beb... MALU nya siapa yang BERKETUAKAN beliau... kah kah kah !.

#Keh keh keh...kena kat batang hidung sendiri.....
OH RAKYAT
Monday, April 1, 2013
Dato' Mat Bashah taja pengganas Sulu? Kena siasat nii...
Posted by Kedah La at 2:58 PM 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena