Friday 3 May 2013

Bangsat! Datang Lagi....Pergerakan Anda Dipantau!...Empat jam terseksa dirogol bergilir-gilir 10 lelaki warga asing...

Sabtu, 4 Mei 2013
Pergerakan Anda di Pantau...
Posted by GeloraHatiMuda/Gendang Perang

Ini lah Barisan kita...
Photo: Ini lah Barisan kita...
Ronny Mohd Omar inilah barisan bangla, yang kena terpaksa, siap sedia mengundi, untuk BN kekal lagi.....sebelum kita PRU, jgn harap kami mengalah, inilah sumpah pejuang kita, menuju ke PUTRAJAYA!!!

Dirogol Bergili-gilir 10 Lelaki Warga Asing!

by QUE ACHMAD
SUBANG JAYA: Empat jam menjadi tempoh amat lama dan penuh sengsara bagi seorang wanita apabila dia dirogol bergilir-gilir 10 lelaki warga Myanmar selepas ‘diculik’ ketika menunggu bas untuk ke tempat kerja di Puchong Perdana, di sini. Dalam kejadian jam 3 petang Sabtu lalu, mangsa wanita tempatan berusia 28 tahun yang menunggu bas bersendirian dihampiri dua lelaki Myanmar yang menaiki sebuah Proton Wira.

Sumber polis berkata, seorang daripada lelaki terbabit mengacukan parang ke arah mangsa sebelum memaksanya masuk dan duduk di kerusi belakang kereta dinaiki mereka.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni

“Mangsa yang ketakutan dan tidak mampu melawan dibawa ke sebuah rumah flat di kawasan berhampiran dan di situ ada lapan lagi lelaki warga Myanmar menunggu. “Dua daripada suspek mengikat kaki serta tangan mangsa sebelum seorang demi seorang merogolnya tanpa belas kasihan biarpun mangsa merayu dikasihani,” katanya.


Sham Ali Pulau Indah
Tinggal lagi 24 Jam Macam2 Rupa Sudah Mula Keluar Dari Lubang Kubur Bersama Macai2...Kik3.. Amk Klang.....Say No To BN!!!....ABU.....
BERITA DAN ULASAN POLITIK
Anak Muda Benci Umno
Takbir...Allahuakbar!
 photo banner-kempen-mengundi_zpsbfa43a7e.gif

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena