Tuesday 9 September 2014

BPP Kakitangan Awam Mansuh: Bank CIMB Urus Pinjaman Rumah Anda?

Selasa, 9 September 2014

Bahagian Pinjaman Perumahan Kakitangan Awam Dimansuhkan? Bank CIMB Urus Pinjaman Rumah Anda?

Bahagian Pinjaman Perumahan Kakitangan Awam Dimansuhkan? Bank CIMB Urus Pinjaman Pinjaman Rumah Anda? Sekarang ini penjawat awam di Malaysia sudah ada berapa ramai? Secara faktanya terdapat sejumlah 1.5 juta kakitangan awam di Malaysia, satu jumlah yang begitu besar nilainya untuk bank-bank komersial “teroka”. Apa maksudnya Berita Semasa?

Terdapat makluman yang Berita Semasa terima yang mana berita kurang baik seperti ini terhadap penjawat awam sebenarnya telah kedengaran sejak tahun 2012 lagi, tetapi kali ini lebih kencang di mana kemudan dan kelebihan pinjaman perumahan kakitangan awam akan distrukturkan semula apabila Bahagian Pinjaman Perumahan Kakitangan Awam dimansuhkan kelak. Apa? Ya….bakal dimansuhkan. Nantikan.

Secara faktanya Bahagian Pinjaman Perumahan Perbendaharaan Malaysia adalah satu jabatan di bawah Kemnterian Kewangan


Bahagian Pinjaman Perumahan Perbendaharaan Malaysia (BPP) bakal dimansuhkan digantikan dengan satu syarikat berkaitan GLC atau intitusi kewangan bagi menguruskan bahagian pinjaman perumahan untuk penjawat awam.

Kelebihan & Faedah Pinjaman Perumahan Kakitangan Awam Ditarikbalik?

Yang merisaukan Cuepacs sebagai badan yang menjadi penjuang dan pembela nasib kalangan 1.5 kakitangan awam adalah :

mereka cukup risau andaikata (kadar faedah 4.0% peratus) yang dinikmati kakitangan awam sebelum ini melibatkan pinjaman rumah akan ditarik balik

dan terpaksa mengikut corak berasaskan keuntungan institusi kewangan lain seperti bank
Cuepacs merasakan cukup kesal kerana setakat ini keistimewaan bergelar penjawat awam hanyalah mendapat pencen dan gratuiti serta pakej pinjaman perumahan yang menarik. 

Jadi Cuepacs merasakan kemudahan dan faedah seperti ini tidak patut ditarik balik!
Bahagian Pinjaman Perumahan Kakitangan Awam (BPP) Diserahkan kepada CIMB


Dan, maklumat yang Berita Semasa terima langsung dari Putrajaya telah memberikan pengesahan yang mana Bahagian Pinjaman perumahan Kakitangan Awam semamangnya akan dimansuhkan dana siapa yang bakal dapat menguruskan Pinjaman perumahan kakitangan Awam selepas ini?

Bank mana lagi, tidak lain dan tidak bukan Bank adik Perdana Menteri Malaysia, CIMB. Ya…CIMB.

CIMB Bank akan ambi alih menjadi satu badan yang akan menguruskan Bahagian Pinjaman perumahan kakitangan awam. Setakat maklumat yang Berita Semasa terima syarat baru kepada kakitangan awam untuk pinjaman perumahan (rumah) selepas ini telah pun ada yang mana nilai downpayment untuk setiap harga rumah naik dan begitu juga kadar faedah pinjaman rumah kakitangan 4% (reducing balance) akan diubah kepada yang lain.

Berita Semasa difahamkan yang mana inilah salah satu cara untuk menghadkan pinjaman kakitangan awam. Yang mana CIMB akan uruskan pinjaman kakitangan kerajaan yang mana pastinya selepas ini akan masuk dalam laporan CCRiS sekaligus andaikata komitmen anda terlalu tinggi, pinjaman rumah sukar untuk diluluskan. Semuanya atas nama mengawal hutang isi rumah yang terus melonjak tinggi.BACA SINI : Hutang Isi rumah di malaysia tertinggi di ASIA


Selain daripada itu, Berita Semasa diberitahu, bank CIMB contohnya ada instrumen untuk “monitor” pembayaran pinjaman rumah anda contohnya. Sebarang tuggakan akan dikejar oleh “kaki-kaki bank” yang “cukup terlatih” mengejar peminjam.

Setuju kakitangan awam sekalian? Apa kata Anda?

P/S : Selepas Lepas Felda menjadi FGV, BPP pula akan menjadi.. ……..??(isi tempat kosong)

5 comments:

Unknown said...

Do you need Personal Loan?
Business Cash Loan?
Unsecured Loan
Fast and Simple Loan?
Quick Application Process?
Approvals within 24-72 Hours?
No Hidden Fees Loan?
Funding in less than 1 Week?
Get unsecured working capital?
Contact Us At :majidvijahlending@gmail.com

LOAN SERVICES AVAILABLE INCLUDE:
================================
*Commercial Loans.
*Personal Loans.
*Business Loans.
*Investments Loans.
*Development Loans.
*Acquisition Loans .
*Construction loans.
*Business Loans And many More:

LOAN APPLICATION FORM:
=================
Full Name:................
Loan Amount Needed:.
Purpose of loan:.......
Loan Duration:..
Gender:.............
Marital status:....
Location:..........
Home Address:..
City:............
Country:......
Phone:..........
Mobile / Cell:....
Occupation:......
Monthly Income:....

Contact Us At :majidvijahlending@gmail.com

Unknown said...

Adakah anda sedang mencari pinjaman? anda berada di tempat yang tepat untuk penyelesaian pinjaman anda di sini! Global Finance Limited memberi pinjaman kepada syarikat-syarikat dan individu pada kadar faedah yang rendah dan berpatutan 2%. sila hubungi kami melalui e-mel melalui (bellaalbert6@gmail.com)


DATA PERMOHONAN

1) Nama Penuh:
2) Negara:
3) Alamat:
4) Negeri:
5) Seks:
6) Status perkahwinan:
7) Pekerjaan:
8) Nombor telefon:
9) Kedudukan Semasa di tempat kerja:
10) Pendapatan bulanan:
11) Jumlah Pinjaman yang diperlukan:
12) Tempoh Pinjaman:
13) Tujuan pinjaman:
14) Agama:
15) Adakah anda memohon sebelum:
16) Tarikh lahir:
Terima kasih,

Olivia Daniel said...

Hello,
Saya Puan Olivia Daniel, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang seumur hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank-bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? mencari lebih banyak kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda satu perkara yang telah lalu. Kami memberikan pinjaman dana kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan pada kadar 2%. Saya mahu menggunakan medium ini untuk memberitahu anda bahawa kami memberikan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan akan bersedia untuk menawarkan pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di:
(Oliviadaniel93@gmail.com)

Augusta Ibramhim said...

KAMI TAWARKAN SEMUA JENIS PINJAMAN - BERLAKU UNTUK PINJAMAN TERJANGKAU.

Apakah Anda mencari pinjaman? Anda berada di tempat yang tepat untuk solusi pinjaman Anda di sini! Global Finance Limited memberikan pinjaman kepada perusahaan dan perorangan dengan suku bunga rendah dan terjangkau 2%. untuk semua staf atau orang, silakan hubungi kami untuk bantuan keuangan segera atau strees, kami bangga dengan komitmen kami kepada pelanggan kami; Harus diakui, pinjaman pribadi, pinjaman mobil, pinjaman bisnis / investasi, pinjaman jangka pendek untuk mulai berpikir tentang mendapatkan pinjaman? Apakah Anda serius memerlukan pinjaman mendesak untuk memulai bisnis Anda sendiri? Apakah Anda berhutang? Ini adalah kesempatan Anda untuk mencapai keinginan Anda, kami memberikan pinjaman pribadi, pinjaman dan bisnis pinjaman perusahaan dan semua jenis pinjaman, Anda dapat menghubungi kami di pinjaman yang terjangkau sekarang hubungi kami.
Alamat email: augustaibramhim11@gmail.com

Saya minta maaf atas apa yang telah Anda lalui sebelumnya, menginfeksi itu salah satu masalah di tangan pemberi pinjaman palsu, Apakah Anda seorang pria atau wanita bisnis? Apakah Anda dalam kekacauan keuangan atau Apakah Anda perlu dana untuk memulai bisnis Anda sendiri? Apakah Anda memerlukan pinjaman untuk memulai Skala Kecil dan bisnis menengah yang bagus? Apakah Anda memiliki skor kredit yang rendah dan Anda kesulitan mendapatkan pinjaman modal dari bank lokal dan lembaga keuangan lainnya? Pelamar yang tertarik harus Hubungi kami melalui email:
Alamat email: augustaibramhim11@gmail.com

DATA APLIKASI
1) Nama Lengkap:
2) Negara:
3) Alamat:
4) Negara:
5) Seks:
6) Status perkawinan:
7) Pekerjaan:
8) Nomor Telepon:
9) Posisi saat ini di tempat kerja:
10) Penghasilan bulanan:
11) Jumlah pinjaman yang dibutuhkan:
12) Durasi pinjaman:
13) Tujuan pinjaman:
14) Agama:
15) Sudahkah Anda melamar sebelumnya:
16) Tanggal Lahir:

Saya ingin Anda tahu bahwa ALLAH tidak akan membiarkan orang-orang baik kelaparan tetapi dia akan tetap jahat dari apa yang mereka inginkan.

Saya ingin Anda tahu bahwa perusahaan ini adalah perusahaan asli dengan rekam jejak yang baik. Saya juga ingin memberi tahu Anda bahwa kami tidak pernah terlibat dalam aktivitas penipuan apa pun. dan saya dapat meyakinkan Anda bahwa apa yang perusahaan lain tidak bisa lakukan untuk Anda, saya akan melakukannya untuk Anda, dan saya akan membuat Anda bahagia dan membuat senyum di wajah Anda baik-baik saja. saya berikan kata-kata saya hanya percaya padaku dan Anda tidak akan menyesal melakukan bisnis dengan kami, mencari lebih banyak, karena kami di sini untuk menangani semua masalah keuangan Anda, sesuatu dari masa lalu.

Saya dapat meyakinkan Anda 100% bahwa kami adalah perusahaan yang dapat diandalkan yang saat ini menyiapkan skema dalam bentuk akuisisi Pinjaman untuk membantu berbagai individu serta organisasi yang memiliki niat merenovasi, utang? Apakah Anda memerlukan pinjaman darurat untuk membayar hutang Anda, atau apakah Anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan bisnis Anda? Apakah Anda ditolak oleh bank dan lembaga keuangan lainnya? Apakah Anda memerlukan konsolidasi atau pinjaman hipotek? refinancing? dan juga pendirian pakaian bisnis. Saya seorang wanita bisnis internasional dan Pemberi Pinjaman yang telah menawarkan Pinjaman kepada perorangan dan perusahaan di Eropa, Asia, Afrika, dan bagian lain dunia.

Pinjaman kami diasuransikan dengan baik untuk keamanan maksimum adalah prioritas kami, tujuan utama kami adalah untuk membantu Anda mendapatkan layanan yang Anda pantas, Program kami adalah cara tercepat untuk mendapatkan apa yang Anda butuhkan dalam sekejap. Kurangi pembayaran Anda untuk mengurangi beban pengeluaran bulanan Anda. Dapatkan fleksibilitas yang dapat Anda gunakan untuk tujuan apa pun mulai dari liburan, pendidikan, hingga pembelian unik. Pelamar yang tertarik harus Hubungi kami melalui email:
Nyonya Augusta Ibramhim GCF
Nomor WhatsApp: +2348108497108
Alamat email: augustaibramhim11@gmail.com

SURYANTO SURYANTO said...

Saya Suryanto dari Indonesia di Kota Palu, saya mencurahkan waktu saya di sini karena janji yang saya berikan kepada LADY ESTHER PATRICK yang kebetulan adalah Tuhan yang mengirim pemberi pinjaman online dan saya berdoa kepada TUHAN untuk dapat melihat posisi saya hari ini.

Beberapa bulan yang lalu saya melihat komentar yang diposting oleh seorang wanita bernama Nurul Yudianto dan bagaimana dia telah scammed meminta pinjaman online, menurut dia sebelum ALLAH mengarahkannya ke tangan Mrs. ESTHER PATRICK. (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

Saya memutuskan untuk menghubungi NURUL YUDIANTO untuk memastikan apakah itu benar dan untuk membimbing saya tentang cara mendapatkan pinjaman dari LADY ESTHER PATRICK, dia mengatakan kepada saya untuk menghubungi Lady. Saya bersikeras bahwa dia harus memberi tahu saya proses dan kriteria yang dia katakan sangat mudah. dari Mrs. ESTHER, yang perlu saya lakukan adalah menghubunginya, mengisi formulir untuk mengirim pengembalian, mengirim saya scan kartu identitas saya, kemudian mendaftar dengan perusahaan setelah itu saya akan mendapatkan pinjaman saya. . Lalu saya bertanya kepadanya bagaimana Anda mendapatkan pinjaman Anda? Dia menjawab bahwa hanya itu yang dia lakukan, yang sangat mengejutkan.

 Saya menghubungi Mrs ESTHER PATRICK dan saya mengikuti instruksi dengan hati-hati untuk saya, saya memenuhi persyaratan mereka dan pinjaman saya disetujui dengan sukses tetapi sebelum pinjaman dipindahkan ke akun saya, saya diminta membuat janji untuk membagikan kabar baik tentang Mrs. ESTHER PATRICK dan itulah mengapa Anda melihat posting ini hari ini untuk kejutan terbesar saya, saya menerima peringatan Rp350.000.000. jadi saya menyarankan semua orang yang mencari sumber tepercaya untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. ESTHER PATRICK melalui email: estherpatrick83@gmail.com untuk mendapatkan pinjaman yang dijamin, Anda juga dapat menghubungi saya di Email saya: suryantosuryanto524@gmail.com

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena