Friday 26 September 2014

Bahaya Microwave 'Mengurangkan Kecerdikan': 10 SEBAB Ketuhar Gelombang Mikro di Pengkalan Kubur mesti dibuang...

Jumaat, 26 September 2014
Merompak secara halal melalui cukai...
Gambar: Merompak secara halal melalui cukai2 tak masuk akal,rasuah dan kroni, kemudian beli sokongan undi dgn merasuah rakyat miskin. Taktik kotor yg amat berkesan.

#microwave
Merompak secara halal melalui cukai2 tak masuk akal,rasuah dan kroni, kemudian beli sokongan undi dgn merasuah rakyat miskin. Taktik kotor yg amat berkesan.

#microwave

Sepuluh Sebab Ketuhar Gelombang Mikro (KGM) Di Pengkalan Kubur Mesti Dibuang


Sepuluh Sebab Ketuhar Gelombang Mikro (KGM) Mesti Dibuang

Perhatikan fakta hasil kajian klinikal saintifik Swiss, Jerman dan Rusia di bawah ini:

1. Makan makanan yang melalui proses KGM menyebabkan kerosakan otak dalam jangka panjang iaitu ia “memendekkan” utusan elektrik di 
dalam otak (depolarizing atau demagnetizing tisu otak).

2. Badan manusia tidak mampu meleraikan (metabolize) bahan makanan yang dimasak/dipanaskan di dalam KGM.

3. Pengeluaran hormon lelaki dan perempuan terhenti dan/atau berubah dengan mengambil makanan gelombang mikro.

4. Kesan makanan gelombang mikro sebenarnya ibarat sisa/sampah di dalam badan manusia.

5. Mineral, vitamin dan khasiat makanan gelombang mikro berkurang atau berubah. Jadi badan kita dapat sedikit sahaja manfaat makanan. 
Badan kita juga menyerap kompaun-kompaun yang berubah itu, dan tidak dapat meleraikannya.

6. Mineral-mineral di dalam sayuran berubah menjadi radikal bebas yang menyebabkan kanser apabila dimasak/dipanaskan di dalam ketuhar gelombang mikro. Ini antara punca mengapa pengidap kanser meningkat.

7. Makanan gelombang mikro menyebabkan ketumbuhan kanser di dalam perut dan usus-juga menjadi punca meningkatnya penghidap penyakit ini.

8. Makan makanan gelombang mikro berpanjangan menyebabkan sel-sel kanser meningkat di dalam darah manusia.

9. Makan makanan gelombang mikro secara berterusan juga menyebabkan merosotnya sistem imun melalui kelenjar limpa dan pengubahan serum darah.

10. Makanan gelombang mikro menyebabkan hilang daya ingatan, tumpuan, kestabilan emosi dan mengurangkan kecerdikan.



Bahaya Gelombang Mikro


Kesan Ketuhar Gelombang Mikro
Berikut adalah projek sains yang dijalankan secara adil. Bermula dengan mengambil air yang ditapis dan membahagikan kepada dua bahagian. Bahagian pertama dipanaskan menggunakan kuali di atas dapur, dan bahagian ke dua dipanaskan dan dididihkan di dalam ketuhar gelombang mikro. Kemudian selepas disejukkan beliau menggunakan air tersebut untuk perbezaan tindak balas terhadap tumbuhan yang disiram menggunakan air rebus biasa dan air rebus di dalam mikro wave.
Sangkaan bahawa struktur atau tenaga air boleh dikompromi oleh gelombang mikro. Ternyata, walaupun hanya melibatkan air namun kesannya amat ketara. Difahamkan selama bertahun-tahun bahawa ketuhar gelombang mikro boleh merosakkan DNA dalam makanan. Ramai berpendapat penggunaan mikrowave selamat tetapi gambar tersebut mebuktikan ia boleh merosakkan sel tumbuh-tumbuhan hidup. Ingatlah anda juga hidup. berhati-hatilah mungkin ia akan memberi kesan masa panjang, tetapi mahukah tubuh badan anda semakin mereput?.
Persada Site

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena