Sunday 8 February 2015

Ada demo di Jalan Raja Laut? - Tahniah Dr Hatta...Itu tanda anda hebat dan digeruni...

Ahad, 8 Februari 2015
INGATKAN DEMO BANTAH GST ATAU HARGA BARANG TADI, RUPA-RUPANYA...

BETUL-betul aku tertipu hari ini.  Member beritahu ada demo di Jalan Raja Laut untuk membantah GST dan kenaikan harga barang di dalam keadaan harga minyak yang sudah turun.  Rupa-rupanya silap.



Rupa-rupanya ada demo untuk desak Dr Hatta letak jawatan.  Aku malas komen sebab itu hal dalaman mereka.  Cuma aku rasa jika Dr Hatta dibuang pun, berebut yang mahu ambil sebab bukan mudah mahu cari pejuang yang berani mati.  

Kalau pejuang yang pandai berkokok dalam FB saja, kasi free pun tiada siapa yang mahu walaupun hebat atau kebal kerana mandi minyak.





Ini lah Dr Hatta.  Siapa yang rajin turun demontrasi jika tidak kenal Dr Hatta ertinya dia tidor sewaktu demontrasi.  Jika yang tak pernah turun demontrasi asyik pegang tasbih di pondok yang dibiayai oleh amno, itu aku tak pelik, memang tidak akan kenal Dr Hatta. Tahniah Dr Hatta.  Itu tanda anda hebat dan digeruni rakan dan lawan.
DICATAT OLEH WFAUZDIN 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena