Sunday 8 February 2015

[Gambar] Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Rakyat...Kesemua pemimpin tertinggi ketiga-tiga Komponen PR hadir

Ahad, 8 Februari 2015

RAKAMAN GAMBAR MESYUARAT MAJLIS PRESIDEN PAKATAN RAKYAT SEDANG BERLANGSUNG











Lokasi: Pejabat Agung PAS, Jalan Raja Laut, Kuala Lumpur.... 

Agenda:- Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Rakyat. 

Yang hadir kesemua pemimpin tertinggi ketiga-tiga komponen Pakatan rakyat yang dipenegrusikan oleh Ketua Umum Parti KeADILan Rakyat merangkap Ketua Pembangkang Dato' Seri Anwar Ibrahim. 

Pada jam 1:57 petang, kelihatan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim memasuki bangunan PAS itu untuk menghadiri mesyuarat itu. 

Sebelum mesyuarat bermula kelihatan Presiden PAS Tuan Guru Dato' Seri Hj Abdul Hadi Awang bersalaman dengan Setiausaha Agung DAP merangkap Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng. 

Khamis lalu Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng dilaporkan sebagai wakil dari partinya hanya akan menyertai mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Rakyat sekiranya Abdul Hadi hadi ke mesyuarat tersebut. 

Alasan yang diberikan, kerana DAP tidak mahu pemimpin PAS membuat sebarang tindakan yang bercanggah dengan keputusan Pakatan Rakyat selepas mesyuarat itu. 
Posted by OMAK KAU!

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena