Saturday 28 March 2015

"Apakah yang cuba disorok?" Tetamu dilarang sebar gambar perkahwinan mewah anak perempuan PM...Guru (52) kahwini anak murid (18)...Tahniah!

Ahad, 29 Mac 2015
Foto sebahagian lagi peserta #KitaLawan memakai kostum tradisional Melayu ...

Jodoh dan pertemuan adalah ketentuan Ilahi

GURU 52 TAHUN NIKAH DENGAN ANAK MURID 18 TAHUN

Sebelum ini warga maya digemparkan dengan gambar seorang gadis muda berkahwin dengan seorang lelaki tua yang pernah menjadi gurunya ketika di zaman persekolahan. Gadis yang berusia 18 tahun itu dilaporkan berkahwin dengan cikgu lelaki dari sekolah yang sama berusia 52 tahun. Bagaimanapun, tiada sesiapa yang mendedahkan cerita di sebalik gambar yang tersebar itu.

Memetik sumber dari sebuah portal [Disni], seorang individu bernama Mohd Hisham memeberitahu bahawa lelaki itu bertugas di Sekolah Menengah. Lelaki itu juga dikatakan telah berkahwin dan mempunyai anak perempuan.

Gadis muda dengan rupa paras yang menawan, sudah pasti memikat hati sesiapa saja. Lebih-lebih lagi di usia muda, mudah untuk si suami mendidik isterinya.

Meskipun ramai yang mempersoalkan pasangan ini, jodoh dan pertemuan adalah ketentuan Ilahi. Semoga pasangan ini kekal bahagia. Amin. Sumber : http://www.spotnews.co/ | POST BY : BLOG TAUHU SUMBAT

Tetamu dilarang sebar gambar perkahwinan mewah anak perempuan PM
ORANG ramai dijangka sukar untuk menyaksikan gambar-gambar atau video kemewahan majlis perkahwinan anak perempuan Perdana Menteri‎, Noornajwa dengan lelaki dari Kazakhstan, Daniyar Nazarbayev yang berlangsung malam tadi di Convention Centre, Kuala Lumpur. 

‎Ini berikutan satu arahan bertulis melarang para tetamu daripada menyebar atau berkongsi gambar-gambar perkahwinan mewah tersebut di media sosial seperti facebook, twitter dan instagram.

Di bawah ini mesej larangan yang dimaksudkan didedahkan oleh salah seorang tetamu yang menghadiri majlis itu.

‎Sebelum ini aku pun ada cuba mengorek rahsia perbelanjaan majlis perkahwinan mewah anak perempuan Najib ini melalui seorang kawan yang terlibat menguruskan salah satu bahagian dalam majlis‎ namun usaha aku gagal.

Kawan aku memohon maaf kerana tidak dapat memberikan maklumat yang aku pinta. Menurut kawan aku lagi, dia telah menandatangani satu perjanjian untuk merahsiakan segala butiran majlis peekahwinan tersebut sebelum dianugerahkan 'kontrak' bagi menjayakan majlis tersebut.

Segala tindakan ini sebenarnya meningkatkan lagi semangat ingin tahu rakyat terhadap perkahwinan mewah anak Perdana Menteri. Aku yakin jika ada 'bangkai gajah'‎ pasti ia tidak mampu ditutup kerana bau busuknya terlalu menusuk hidung.


"Apakah yang cuba disorok?"

Read more: http://milosuam.blogspot.com/2015/03/tetamu-dilarang-sebar-gambar.html#ixzz3Vk3XVrsf

Gambar Perkahwinan Anak Najib Rosmah


Kami dapat salinan dari fb zunar. Wah hebat majlisnya tatkala orang di kampung sedang bergelut mencari nafkah tampung kehidupan yang mencabar.

Tahniah la najib dan rosmah. Kalau guna wang rakyat, kami tak halal satu sen pun.


Kerabu Bersuara

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena