Saturday, 28 March 2015

'Tabik Hormat' Hasil LHDN meningkat setiap tahun!...Kenapa perlu GST?

Ahad, 29 Mac 2015
21 hrs · 
 ·
Tabik hormat....Rakyat Dibebankan GST Diutamakan...!!! jangan lupa beri aku sepenggal lagi di PRU14 akan datang yer...
March 26 · 
 
 ·

Kenapa dgn matanya ???
Sangka baik.. Dia terlelap kepenatan kot..

Tak kan tak tahu S'pore & M'sia jaraknya 'jauh' sgt2. Sampai kepenatan PM kita travel ke sana.. Tapi bini dia boleh plok celik upset emoticon

Tak kan tak tahu bini PM kita kaki jalan ke luar negara... Kata orang, jauh perjalanan luas pandangan.

BANYAK TERBANG GUNA JET MEWAH, LAGI BANYAK DUIT RAKYAT DIBELASAHNYA...

Sungguh beruntung rakyat M'sia hidup di bawah Ketua Negara bersama Ketua Twitter Negara...

March 26 · 
 ·

Bila Raja Twitter Berbicara..

Komen murni-murni jer tau...

Ingat POLIS, Ingat AKTA HASUTAN...



12 hrs · 
 ·


Buat pelakon yang gembira berlagu-lagu

Kononnya kongsi "kemajuan" bersama GST

Anak di rumah menangis dahaga susu 


Kerana ibu-bapa nak beli tak cukup gaji,

Orang kaya naik kereta mewah atau jet baru,

Orang miskin tanggunglah dengan GST;

Kalau tadi makan sebelum dengar lagu,

Boleh keluar balik semua isi


https://youtu.be/KQfO62H6mEc




12 hrs · 
 ·
INILAH PADAHNYA BILA BERBAIK DGAN PUAK "MUKA DUA"

KAN DAH TERMAKAN DIRI....


SANGGUP tangkap muat semata-mata utk menyokong apa sahaja yg dilakukannya..
"Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu makan (gunakan) harta-harta kamu sesama kamu dengan jalan yang salah (tipu, judi dan sebagainya), kecuali dgn jalan perniagaan yang dilakukan secara suka sama suka di antara kamu" - Surah An-Nisa': ayat 29

March 27 · 
 
 ·

KAH! KAH! KAH!.. tak kan dah kene 'bash' kantoi kat page terus DELETE... Dah serupa page FOBN plok.. Adeii

Lain kali sblom nak ampu BODEK KERAjaan guna statement org lain, buat lah kajian TERLEBIH DAHULU, mintak izin dulu dari tuannya. Bukannya posting sembrono tangkap muat aja Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia.. Last2 dah kantoi terus delete..

KOH! KOH! KOH!


https://www.facebook.com/LHDNM/photos/a.547942338608052.1073741837.181293031939653/806628342739449

March 27 · 
 ·

Kali ini ini Admin bongkar pula data2 maklumat hasil cukai KERAjaan BN kpd rakyat.. Data2 sebegini pendokong2 UMNO tahu tak ???.. Ada kluar kat TV3, TV1, TV2, Utusan ???

TAHUKAH ANDA, setiap tahun hasil cukai kerajaan meningkat setiap tahun.. akan tetapi semenjak Najib jb PM keborosan & ketirisan wang negara semakin meningkat. Ini dibuktikan dgn Laporan Audit Negara setiap tahun.. KENAPA KERAjaan
 Najib boros ??? Sbb Najib ka atau boRosmah..

Jika hasil cukai semakin meningkat, KENAPA PERLU ADA GST ??.. Ikut logik SST 16% tetapi GST hanya 6%.. Hanya menteri CGPA 3.85 saja yg pandai bab2 kira2 menipu rakyat.

Ha???.. "GST dapat kurangkan hutang negara RM30 bilion setahun"...
Tapi hari tu Ahmad Maslan kata hasil GST bukan utk bayar hutang... SAH KAKI BOHONG & PUTAR BELIT !!!

#SEBARKAN #SHARE


March 26 · 
 
 ·


Wahai Ahmad Maslan. SAMPAI BILA MAU TIPU RAKYAT !!!

Apa yg tak betulnya. Terus terang lidah siar kamu UTUSAN yg paparkan tajuk sebegitu.. Atau kamu sebenarnya dah tak betul menjelangnya GST tak lama lagi..

Di dalam keratan akhbar tersebut TIADA LANGSUNG mengatakan.. "org kaya lebih pendapatan, banyak berbelanja maka mereka lebih banyak bayar GST."... JANGAN BOHONG LA !!!


Keratan akhbar tersebut juga disahkan & DICOP oleh Kementerian Kewangan kamu sendiri..

https://twitter.com/ahmadmaslan/status/580949466120749056

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena