Thursday 19 March 2015

IJTIMA' ANTARABANGSA PERPADUAN UMMAH KALI KE-3 DI RUSILA bermula malam tadi...

Jumaat, 20 Mac 2015


Ijtima' Antarabangsa Perpaduan Ummah Kali Ke-3 yang bermula malam ini sehingga 22hb Mac 2015 di Rusila, Kuala Terengganu mendapat sambutan amat luar biasa walaupun pelbagai serangan dilakukan keatas Dato' Seri Presiden PAS Tuan Guru Hj Abdul Hadi Awang kononnya kepimpinannya kini sudah tidak lagi relevan untuk memimpin PAS sebagai Presidennya dan perlu diganti terutamanya dari kalangan segelintir pendokong PKR yang bersikap dan bergelagat lebih sudu dari kuah. 

Dari sumber yang boleh dipercayai ada dari kalangan mereka ini amat mengharapkan agar Itjima' Antarabangsa kali ke-3 ini gagal mendapat sambutan dengan harapan mau dijadikan senjata ampuh untuk menurunkan Dato' Seri Tuan Guru Hj Abdul Awang sebagai Presiden PAS pada pemilihannya bulan Julai nanti.

Ternyata amat yang kepimpinan TGHA masih berbisa dan relevan.


Posted by OMAK KAU!

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena