Wednesday 25 March 2015

SAYA sokong 100 peratus GST dilaksanakan...

Khamis, 26 Mac 2015

Saya sokong GST kerana…

Oleh MUSRINI MUSTAPHA

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgzxMgsp1Twp22xX0ZMhF5BS237_rlTTeqgI7kZjCJPae9MxPcYSgOB3xZNtsH9yE_m8j7HCjO7YA7LhxhGfQLfONLOpHxsOaHhcI2gP2758R-LCfdooyUQJRmuJJdI2rL7i_CufO3Cw_Y/s1600/gst+kantin.jpg
SAYA sokong 100 peratus GST dilaksanakan. Hal ini kerana, Tun Mahathir kata jika GST dilaksanakan Umno-BN akan tumbang dalam pilihan raya umum yang akan datang.

Maklumlah, sudah berbuih mulut menerangkan kepada rakan-rakan bahawa GST akan membebankan rakyat, bukan menguntungkan seperti yang sering dipropagandakan di media massa.

Jika itulah yang boleh menjadi sebab rakyat sedar tentang sifat korup pemimpin sekarang, maka silalah laksanakan GST. Hal ini kerana manusia tidak akan sedar akan sesuatu keburukan atau mala petaka itu sehinggalah tertimpa atas diri mereka.

Keputusan PRU12 pada 2008 yang menyebabkan dominasi Umno-BN dipecahkan buat pertama kali disebabkan sebahagian besar rakyat menyuarakan rasa tidak puas hatinya melalui kertas undi.

Ketika itu Umno-BN begitu angkuh melaksanakan pelbagai dasar yang menyusahkan rakyat. Mereka berasa rakyat tidak boleh berbuat apa-apa setelah menang besar dalam PRU11 pada tahun 2004.

Oleh itu, tidak mustahil perkara yang sama boleh berulang. Jangan pandang rendah kepada rakyat dan kuasa undi mereka! 
Posted by Kedah Lanie

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena