Monday 6 March 2017

Presiden Pas tak hadir (tak sihat) Pembukaan Parlimen ke-13? Rakyat dah tak mampu membeli makanan berkhasiat & Pemimpin kleptoraksi pula menjamah makanan yang lazat, enak dan berkhasiat.

Isnin, 6 Mac 2017
Foto Otai BERSIH.
SALAH satu ciri2 negara kleptoraksi;..membiarkan harga barangan terutama barang makanan menjadi mahal..so,rakyat bawahan tidak mampu membeli makanan berkhasiat..dan seterusnya otak rakyat bawahan ini menjadi lemah dan sukar menjadi cerdik/bijak akibat memakan makanan tanpa khasiat secukupnya..
Manakala,mereka yang berkompromi dengan pemimpin kleptoraksi pula terus menjadi mampu menjamah makanan yang lazat,enak dan berkhasiat setiap hari..
Related image
Akak dahlama membeli ikan bilis dah siap kopek. Tapi kali ini rasanya harga ikan bilis dah kopek terlalu 'tak munasabah' harganya.
Foto Otai BERSIH.
Suka Halaman Ini · 22 jam 
Dimana silap nya smpai harga sadin dkt 10ringgit..adakah kerajaan yg patut disalah kn atau bos kedai disalah kan atau kilang sadin disalah kan atau bos nelayan yg patut disalah kn kerana harga sadin mahal betoi..huhu
Image result for Foto najib makan

Related image

Image result for Foto najib makan
Berita Harian

Foto Parti Amanah Negara.
Dr Mohd Hatta Md Ramli | Ahli Parlimen Kuala Krai ( AMANAH ) MESYUARAT PERTAMA PENGGAL KELIMA PARLIMEN KE-13 pagi ini di Parlimen.

Alhamdulillah ,Hadir

Berita Mengejutkan Dari Sidang Parlimen Ke 13

Naib Presiden PAS Idris Ahmad memaklumkan bahawa presiden parti itu yang juga anggota parlimen Marang Datuk Seri Abdul Hadi Awang tidak hadir pada pembukaan mesyuarat pertama penggal kelima, parlimen ke-13 hari ini kerana tidak sihat.

"Dia tak hadir sebab tak berapa sihat sangat, insha-Allah esok dia akan hadir," kata Idris kepada pemberita selepas menghadiri upacara pembukaan mesyuarat parlimen yang turut dihadiri Yang di-Pertuan Agong, Sultan Muhammad V.

Kerajaan merancang untuk mengambil alih rang undang-undang itu selepas bacaan kedua. - mk
Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena